Millä lennolla voisi mennä Jari Sillanpään konserttiin Lontooseen .Löytyykö suoraa lentoo noina päivinä?Eli meno paluu lento?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.11.2011 - 19:14

Koska se konsertti on?Lontooseen menee suoria lentoja päivässä useita, esim.
www.ebookers.fi/
löytyy lentoa,hotellia yms.mitä ihminen tarvitsee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 19:58

www.supersaver.fi/lentoyhtio...sh-airways

päivistä en tiedä mutta suoria lentoja löytyy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 20:13

Onkohan kyse tästä vai mistä esiintymisestä?
Jari Sillanpaan joulukonsertti
la 10.12.2011 klo 12:00, Southwark Cathedral ( Lontoo )
Jari Sillanpaa esiintyy joulukonsertissa Southwarkin katedraalissa lauantaina 10. joulukuuta.

Liput konserttiin maksavat £30 ja niita voi varata kirkon vastaanotosta numerosta 02072374668 tai sahkopostilla [email protected].

Tervetuloa!

Lisätty: 24.11.2011 - 21:12

Vertailuksi "halvin" löytämäni: www.supersaver.fi/valitse-ha...masi-lento
Hinta yhteensä, sis. verot 199,10 € (kallein 2097,70 € ?)
Meno - Lauantai 10 joulukuu, 2011
Mistä Mihin Lähtö Saapuminen Lento Lentoyhtiö
Helsinki Suomi Lontoo Gatwick Iso-Britannia 07:40 08:40 DY5816 Norwegian Air Norwegian Air Lentoaika: 3t 0min

Paluu - Lauantai 10 joulukuu, 2011
Mistä Mihin Lähtö Saapuminen Lento Lentoyhtiö
Lontoo Heathrow Iso-Britannia Helsinki Suomi 18:20 23:20 BA798 British Airways

Lähteet:
www.merimieskirkko.fi/toimip...ste=Lontoo

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.11.2011 - 23:20

Mikset kysy suoraan lentoyhtiöltä - tietävät varmasti paremmin.Itse olen suuri Jarin ihailija, enkä tuollaisessa tilanteessa luottaisi napsulaisiin. =D.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 09:06

Lontooseen menee useita suoria lentoja päivittäin. En tiennyt että sielläkin Sillanpää konsertoi, en ole ollut yhdessäkään konsertissaan edes Suomessa...onhan siellä paljon suomalaisia, ehkä osa on fanejaan.
www.travellink.fi , sieltä voit hakea lentoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 11:15

tuntuu, että olet tosi Jani sillanpää fani, koska Lontooseen saakka lähdet kuulemaan.
Ja täytyy ylimääräistäkin olla vähään pussin pohjalla.
Hyvää konserttimatkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 16:54

no tota noin mene lontooseen lentävään koneeseen tietty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 22:05

Hyviä linkkejä. Ellei noista löydä, niin ei mistään.