Teetitkö SinäJoulukortit omasta kuvastasi ?

Minä teetän joka vuosi, nyt otin viimevuoden Kupittaan lintulammikon joulukuusesta kortit en pitänyt pahana jos liitin myös taustapuolelle runon ja tervehdykset meiltä!

30 kpl oli hinta 19.75€..

www.napsu.fi/matkailu/matkak...-26--Turku

tänään tulivat ja nyt nimet ja osoitteet kuorien päälle, Enirosta kaivaen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.11.2011 - 11:43

Kyllä olen teetättänyt omasta ottamastani valokuvasta. Kuvassa on sinihämyinen pakkaspäivän aamu ja vanha, pieni autio mökki.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille...

En minäkään omasta kuvastani, mutta linkkihän on siinä, Kupittaan lintulammikon viimevuotinen joulukuusi...

Viimevuonna lähetin Turun Joulurauhanjulistuksesta kuvan..

paas katsoa mikä on ensi vuonna, mitä tulee tänä talvena kuvia napattua..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.11.2011 - 11:32

No en ainakaan omasta kuvastani, taitaisi joulu-ukko kiertää kaukkaa minun joulutupani, jos siellä
kuvieni mukaan lähtettäisiin joulukortit.
Ymmärrän kyllä lasten kuvien mukaan ja kesän tapahtumien mukaan mukaan ajatella lähettävänsä teetettyjä kuvia jouluformaattiin.
Viime vuonna lähetin 16 korttia ja yhden sain takaisin. Keikki muut tulivat viesteinä.
ei oikein näin näin vanhan mamma mukaan kortit oikein ilahduttanut.
No tuleehan se kukkarolle keveämmäksikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 11:39

Juu en mäkään omasta kuvastani : ) Saattaisi saaja pelästyä. Mutta menneinä vuosina on valokuvista jotain väsäilty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 12:47

Sen verran pitää olla armollinen lähimmäisiään kohtaan - ainakin näin joulun aikaan - ettei heitä omalla kuvalla pelottele.

Poikani ollessa lapsi, otin hänestä aina joulukorttikuvat; niistä tuli kyllä hurjan söpöjä.

Nykyisin en lähetä joulukortteja lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 13:07

Niin itsekeskeinen en ole. Muutenkin tuollaiset naamakuvat eli henkilöitä otetut ovat mielestäni lapsellisia.
Muista sopivista aiheita olen kyllä kortteja teetättänyt. Tänä vuonna on ihan ostetut kortit menossa jakeluun.
Riippuu siis mitä omalla kuvalla tarkoitetaan..... ajattelin että omasta hahmosta otettu kuva!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 13:29

Kolme korttia itse väsään ja siinä kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 13:41

en juurikaan lähettele joulukortteja.
itse kortteja saa puoli-ilmaiseksi.........postikulut tässä mättävät.
toisaalta - ehkä joulun alusaika tuntuisi erilaiselta jos tänä vuonna poikkeaisin tavoistani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 15:55

Silloin, kun lapsi oli pienempi, ilahdutimme sukulaisia joka vuosi hänen kuvastaan teetetyllä joulukortilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 18:13

Laitan valokuvaa/joulutervehdystä netin kautta ystävilleni sähköpostiin.Ainoastaan 3 perinteistä korttia lähetän;heillä ei ole nettiyhteyttä.Ja kaupan kortit kelpaa siihen.
"Entisessä" elämässäni oli mm.koiraystäviä ympäri maapalloa, joten jonakin jouluna laitoin 140 tervehdystä menemään.Silloin korteissa esiintyivät silloiset koirani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 18:28

En taatusti tee OMASTA KUVASTANI joulukortteja. Johan siinä pienimmät saajat säikähtäisivät ikiajoiksi eivätkä enää koskaan uskaltaisi tulla lähelleni. Isommatkin kortinsaajat saisivat mokomasta syyn tarttua pulloon miestä väkevämpää rauhoitaakseen järkyttynettä mieliään luullessaan, että kortin kuvassa oleva nainen on sairastunut johonkin pahemmanlaatuiseen sairauteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 19:33

No ei ainakaan omasta kuvasta, nyt ei myöskään omista valokuvaotoksista. Tänä vuonna kortit ovat vanhoja nostalgisia kortteja, joita olen vuoden varrella löytänyt kirppareilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.11.2011 - 23:07

Julkisivulautakunta sensuroi läheteykseni viime vuonna. Ukaasit olivat niin kovat, että halvemmaksi ja turvallisemmaksi tulee ostaa ja postittaa kaupasta ostetut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 10:25

Omasta päästäni teen ne?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 10:54

Ei tulisis mieleenikään,se olis totisesti TONTTU-kuva ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2011 - 20:45

Kysymyksesi oli niin harhauttava, että....
Ostin tänään kortit ja postimerkit paikallisesta kaupasta. Niillä mennään.