Näin Romaniassa kohdellaan eläimiä.Ei kauaa, kun ihmiset olivat saada saman kohtalon...Mietteitä?

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...9_ul.shtml

Lisätty: 23.11.2011 - 13:11

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...9_ul.shtml
Ja lisää mukavia juttuja...Miksi tätä asiaa ei alunpitäen tehty järkevästi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2011 - 09:42

Viattomia ovat luontokappaleet. Ajattelemattomien ihmisten aiheuttama "ongelma".

Kysyjän kommentti

Ajattelemisen aihetta...Asiat voidaan tehdä niin monella tavalla...
Kiitos vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.11.2011 - 09:32

Nämä eläirääkkäys tapaukset ovat niin kamalia,että enää en lue enkä katso mitään näistä tapauksista kertovaa.Ihminen on julmin peto mitä maa päällään kantaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 11:07

Ajatelkaas kumminkin, koiria siellä on tuhottomasti ( hylättyjä) tekevät uusia lisää ja lisää...
Tuo on mielestäni ihan armeliasta näille koirille.. ( vika siis on näissä entisissä omistajissa)
Meidän Suomessa esim. eläinhoitoloissa on sääntö jollei omistaja hae tai tule sijoitetuksi uuteen kotiin..
Niin niillä on 2 viikkoa tuo marginaali ennenkuin lopetetaan..
Jouulviikko on ainoa mitä Turun kaupungin eläinhoitola pitää sääntönä ettei sillä viikolla lopeteta ketään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 11:17

Ihmisellä on hyvä ja paha henkin . Kumpi saa kelläkin valla. Tuntuu että pahahenki jyllää tänäpäivänä eniten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 12:46

Ihmiset osavat olla tosi julmia eläimille. Sen osoitti myös täällä Suomessa tällä viikolla esitetty ajankohtaisohjlema sikatilojen nykytilasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 12:54

Mahtaneeko löytyä maata, jossa tuo käytäntö ei olisi voimassa?
Koira ei kuulu kadulle,eikä luontoon, ei Suomessa, eikä Romaniassa.

Lisätty: 23.11.2011 - 18:54

Et taida pitää tästäkään uutisesta?
www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...9_ul.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 13:07

Jos ei näin niin villikoirat täyttävät kadut. Parempi kontrolloida jotenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 15:23

Kun koiria kohdellaan julmasti, tulee mieleen, että miten tuotantoeläimiä kohdellaan Romaniassa ja muissa Itä-Euoopan maissa. Saisivat salakuvaajat mennä niidenkin navettoihin ja sikaloihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 15:39

Eikös nämä ole niitä maan sisäisiä asioita?Romaniassa Romanian tapaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 16:09

Ei tässä jaksa ajatella koko Euroopan mieltä kauhistuttavai asioita, kun Suomessakin lapsia
tapetaan kaksin kappalein vähin ajoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 23:45

En ole kyllä muutenkaan menossa itäiseen Eurooppaan, mutta onpahan taas yksi syy boikottiin. Todennäköisesti meno on kuin Kreikassa, jossa kyllä eläimiä myrkytetään tuon tuosta, mutta kun ihmiset eivät piittaa eläimistä tai niiden kärsimyksistä, niin kohta on taas jostain putkahtanut uusi eläinlauma. Eräs kreikkalainen hotellinpitäjä sanoi kissavihansa syyksi sen, että ne levittävät tauteja. Tottakai, jos hygienia on sillä tasolla, niin ei ihme. Voi pyhä yksinkertaisuus!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.11.2011 - 22:46

Ihminen on julma ihmiselle. Siihen ei niinkään puututa.