saako raskausarpia mitenkään pois, tai "häivytettyä"..?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2011 - 08:26

Kyllä ne siitä vielä lähtee, älähän hättäile.
Kauneusleikkaus on seuraava.
Ei niissä mitää hävettävää ,luonnollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 08:45

Ajan kanssa ne kai haalistuvat ja kyllähän niihin jotain voiteitakin myydään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 08:47

Jos nyt niitä arpia on, niin pidä niiden kohdilta iho pehmeänä.On kaikenlaisia kalliita voiteita erityisesti raskausarpiin, mutta apteekista saatava jokin hyvä perusvoide ajaa saman asian.Eli kun iho pysyy joustavana,se myös palautuu takaisin.Toki kaikilla ei kaikki arvet katoa, mutta häipyvät suht näkymättömiin.Kokeillut olen ja toimii : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 09:37

Mene ja tiedä. Ei ole kokemuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 10:56

Onhan noita jos mitä voiteita kun väittävät nuo poistavan, itse en moiseen usko...
Mutta vaalenevat kyllä vuosien myötä ja mielestäni nuo ei pois lähde!

Raskausarvet eli venytysjuovat ovat arpia, joiden syynä ovat ihon verinahan venyminen ja hormonaaliset tekijät. Yleensä ne ovat seurausta joko raskaudesta tai lihomisesta, mutta niitä voi syntyä myös murrosiässä ja lihasten kasvaessa nopeasti. Arvet ovat tavallisesti pitkittäisiä, ja ne sijaitsevat rinnakkain iholla. Raskausarvet ovat väriltään sinertävänpunaisia, mutta ne vaalenevat ajan mittaan. Kokonaan ne eivät kuitenkaan katoa.

Raskausarpia syntyy usein sellaisille alueille, joihin kertyy paljon rasvaa, kuten rinnat, lanteet, reidet, vatsa ja pakarat. Raskausarvet ovat melko tavallisia, ja niitä muodostuukin raskausaikana 75–90 prosentille naisista. Arpien ehkäisyyn käytetään erilaisia rasvoja ja jo syntyneiden arpien hoitoon muun muassa rasvoja ja laserhoitoa.

fi.wikipedia.org/wiki/Raskausarvet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 13:09

Minulla on aika pahat sellaiset eivätkä ole kadonneet. Olen niistä kärsinyt kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 15:30

Näin miehenä kysyisin, että täytyykö niitä välttämättä saadakaan pois. Eivät ne vähennä naisen viehättävyyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 16:11

Kyllä niitä mummonkin vatsassa on, muistoja menneiltä ajoilta.
Ne ovat lasteni jättämät ikuiset merkit äitiinsä. Pidän niistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 16:59

Hienoa Andek, jos jokaisella naisella olisi tuollainen kumppani, niin ei naisten tarttis rassata mieltään raskausarvilla! Osalla haalenevat lähes olemattomiin, osalla valitettavasti kulkevat näkyvästi mukana lopun elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 24.11.2011 - 03:37

andekin kanssa samoilla linjoilla, en ole edes tiennyt että joillekkin ne ovat ongelma :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 09:02

Itsellänikin on niitä,mutta en ole koskaan ajatellut poistattaa niitä,en tiedä miten saisi niitä pois,vai pysyvätkö muistona lopun ikään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 11:42

Olen nähnyt joitain voiteita käytettävän... ja saattaa olla apua. Mutta ei ne minusta mitenkään rumia ole. Tietysti jos oikein on pahat niin saattaa kantajaansa haitata. Mutta ihan ok juttu minusta kuitenkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.11.2011 - 22:44

Vain ja ainoastaan kauneusleikkauksilla ne saadaan häviämään. Turha on rahojaan niihin rasvoihin pistää, jotka sellaista lupaa. Revennyttä lihaa ei rasvat kursi kokoon.