Teetkö tai teitkö unelmiesi työtä?

Itsestäni voin sanoa,että työ sairaalassa oli raskasta,mutta antoisaa ja palkitsevaa.Olin laitosapulainen,mutta sain osallistua myös hoitotyöhön,avustamaan vanhuksia.Voin sanoa,että todella pidin työstäni.

Avainsanat: unelma.työ

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2011 - 10:14

Niin paljon on tullut tehtyä kaikenlaista kivaa ja ei kivaa.Tällä hetkellä kova harjoittelu ensi kesänä alkavaan musikaaliin"syvä vesi".Esitämme Suomen mustalaisten tuloa seitsemän maan läpi Suomeen ja siinä laulu raikaa,hevoset juoksee ja vankkurit kolajaa.Eräässä etelä-Suomen kesäteatterissa nähdään...;)

Lisätty: 23.11.2011 - 21:34

Siis musikaali on tietysti syvä laulu mutta ei ole ensimmäinen kerta kun puhun syvästä vedestä...

Kysyjän kommentti

On hyvä,että tykkää siitä mitä työkseen tekee,mutta kaikki ei ole yhtä onnekkaita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.11.2011 - 08:45

En nyt ehkä ihan unelmieni työpaikassa ole, mutta mukavaa työtä joka tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 08:50

Onko sellaista edes? Mutta kyllä pidän työstäni.Ja kaiketi myös olen siihen sopiva.Nimimerkillä 22vuotta sama työpaikka....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 09:18

Unelmasta en tiedä mutta olen saanut koulutuksen ammattiini ja pidän työstäni, se sopii minulle. Olen myös vaihtanut ammattia, hankkinut eritasoista koulutusta eli sekä käytännönläheistä että yliopistokoulutusta. Koko elämä on uusien asioiden oppimista. Ulkomailla aikoinaan opiskellessani sanottiin että ihminen vaihtaa ammattia jopa 3-4 krt elämänsä aikana. Omaksuin sen ajattelutavan mutta noin monta vaihtoa ei ole toki ollut.
Omista oivalluksista on paljon kiinni miten elämä ja työura menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 09:36

Jos työ olisi huvia, herrat sen kaikki tekisivät.

Ei ollut hullumpaa työskennellä nelisenkymmentä vuotta saman työnantajan palveluksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 10:29

Teen ja en tee unelmieni työtä. Työni hoitoalalla on ihanien asiakkaideni osalta mitä upeinta ja vastaa täydellisesti sitä unelmatyökuvaa mikä minulla on aina ollut tästä työstä ja niistä asiakkaista joita sen myötä olen saanut /saan kohdata. Muuten, ikävä kyllä se on kaukana unelmatyöstä. Hoitotyö on niin raskasta ja kiireistä että jakaisin näistä työni huonoista puolista kernaasti suurimman osan muille Siksi elänkin siinä ainaisessa toiveessa, että meidän hoitotyöläisten lukumäärä kasvaisi lähivuosina roimasti ja työmme muutuisi näin vähemmän raskaaksi ja kiireiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 10:59

Tein kunnes työtapaturma tuon vei minulta..
Työni eläintenhoitajana Turun eläinhoitolassa, kaipaan sitä edelleen..
Mutta käyn siellä silloin tällöin ihan muuten vaan, ysätväni kun tuo Heidi on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 11:34

Olen tyytyväinen Teimme yhdessä työtä ja lapsetkin siinä mukana .Mikä sen parempaa.Aina yhdessä perheen kesken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 13:10

Olen tykännyt myös nykyisestä työstäni, mutta eniten tykkään olla tällä vuorotteluvapaalla tällä hetkellä. En kaipaa töihin, ainakaan vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 16:12

Kyllä nyt jälkeenpäin, ala oli minulle hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 16:56

Olen lapsuuteni unelma-ammattiin alun alkajaan kouluttautunut, siitä jatkanut opintoja eteenpäin, saman alan puitteissa, nykyisessä työpaikassa tuli tänä syksynä täyteen 30 v. Työ on ollut vaihtelevaa, työporukka hyvä ja paljon olemme saaneet omaan työhömme vaikuttaa ja kehittää sitä matkan varrella. Ensi vuonna taas suuria muutoksia tulossa, mutta hyvällä porukalla niistäkin taas selvitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 20:25

Olen unelmieni ammatissa, vaikka herrat yrittää välillä sotkea kuvioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 23:56

Olen ollut monessakin mukavassa duunissa, mutta sen verran kiertolainen, että olen halunnut silloin tällöin vaihtaa hommia. Olosuhteiden pakosta piti parikymmentä vuotta pysytellä saman työnantajan leivissä, onnekseni en koko aikaa samoissa tehtävissä. Saman työnantajan palveluksessa olen edelleen, mutta elämäntilanne on muuttumassa, joten olisi taas uusien kujeiden aika...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 24.11.2011 - 03:40

en tosiaankaan, mutta aika helpolla pääsen jos ei oteta huomioon vuorotyön rasituksia, nytkin olen töissä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 08:56

En todellakaan,koska olen työtön tällähetkellä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.11.2011 - 22:41

Tein ja paljon myös vanhusten kanssa. Meillä ei silloin siivoojat saaneet puuttua asiakkaiden hoitoon.