Mikä pari vottaa tanssii tähtien kanssa ohjelman? Hauska katso kuinka missi viivi pärjää.

Avainsanat: tanssii tähtien kanssa ohjelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2011 - 11:59

Viivi on vahvoilla . Eihän tuota vielä tiedä kenet seuloo voittajaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.11.2011 - 09:30

Uskon viivin putoavan.. ensi kerralla...

Lisätty: 27.11.2011 - 21:23

Yllätys yllätys Jani putosi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 12:45

Jani toivola on varmaan aika vahvoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 13:16

Kyllä minä toivon, että Jani Toivola voittaa. Mutta Viivi viehättää nuoruudellaan ehkä ja misseydellään.
Olen katsonut ohjelmat, sillä tanssi on kaunista katseltavaa, puvut ym. meikkaukset.
Pidän myös luiteluohjelmista, olen katsonut kaikki gaaalt niistä mitä tulee.
Tämä nyt meni asian viereen, mutta sekin on verrattavissa tanssiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 14:27

Ei aavistustakaan, en tiedä ketä on mukana.
Tanssihömpän vertaaminen taitoluisteluun, mitäpä siihenkin sanoisi.
Taitoluistelijat ovat lähinnä ammattilaisia, heidän on pitänyt harrastaa asiaa pitkään. Nuo tanssijat sen sijaan... no okoot, en sano mitään, turhaa ruuduntäytettä lähinnä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 17:05

Kyselin itsekin samaa jokunen päivä sitten...Jani saattaa voittaa.Eniten taitoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.11.2011 - 19:01

Kansa tietää muttei kerro.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 19:13

Duudsoni Jarppi voittaa katsojien äänillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 20:24

Viivi, Jani, Jarppi se on mun suosikkijärjestykseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 08:48

Veikkaan Jani Toivolaa