Hakiko Valvira-pomo sairaslomaa valelääkäriltä?

Avainsanat: valesairasloma valelääkäri valevastaus ja emävale

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.11.2011 - 22:45

Kyllähän vastuu sekasotkuista tekee sairaaksi. Varsinkin jos tietää laiminlyöntejä tapahtuneen. Mutta toivottavasti palaa terveempänä selvittelemään asioita. Ei käy katteeks!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.11.2011 - 21:48

Aina kun joku "pomo" joutuu vähänkin tiukille, niin ne saa sairaslomaa,
- kuka niitä oikein kirjoittelee niille? Edesvastuuseen mokomat väärentäjät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2011 - 22:10

Äsken kuulin uutisista, että palaa maanataaina työpaikalleen.

Oli kovi kippiä ja vähä aikka!

Mikä ittellään tulee se ittellän menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 00:29

Samalla hoituu koulutusvapaakin,että mahdollisimman sulavat selitykset,maanantaina tiedotusvälineille...
www.youtube.com/watch?v=A6iLkHd5Bdk

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 06:20

Pussiin kilahtaa sitten valepäiväraha....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 07:27

Kyl`tää maailma on valetta täynnään eikä kovin kaukaa tarvitse esimerkkejä hakea. Ennemmin tai myöhemmin niistä on vastattava sillä valheilla tuppaa olemaan lyhyet jäljet. Oli sitten kyseessä virkamies, pomo taikka tavallinen pulliainen. Liekö ko. pomo ensin tarkistanut omalääkärinsä taustan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 08:48

Sietäisi mennäkin valelääkärille tuon sotkun jälkeen. Valviran on tsempattava nyt.
Mutta eihän ne pomot mitään saa mistään ja herranketkuleet.
Uskaltaisinpa ottaa varastamalla vaikka porkkanapussin, joutuisin vähintään
jos ei linnaan, niin epätoivotuksi henkilöksi ko. kauppaan.
Hirveän paljon paljastuu joka päivä kaikkea "aidan alta" menemisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 09:07

Hän päätti kumminkin täihin ruveta, joten tuossa nähtiin että julkitulosta haki sairaslomaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 09:30

Enpä tiedä mutta hän saa kyllä joltain aika nopeasti sairausloman. Lääkärit kirjoittavat itselleen reseptit mutta kuka sen sairausloman antanee.... Partanen on juristi, ei lääkäri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 14:07

ja valelääkäri kirjoitti diagnoosin luulotaudista ja määräsi lumelääkettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.11.2011 - 18:37

Jos sellaiselta saikin, niin taisi myös saada lumelääkettä aavesärkyihinsä.