Mitä puuhasi eräs saksalainen gynekologi?

Avainsanat: kamera käy

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2011 - 10:20

Paljon oli naisia jotka syytteen nostivat mutta tunnistivatko"omansa"niistä kuvista...?
Tätyyköhän poliisinkin nyt ottaa"värkeistä"kuvia,että pystytään todistamaan onko se juuri hänen vaiko...? ;D

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.11.2011 - 19:46

Työskenteli etupäässä takapäässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2011 - 20:39

Kukapa mies, niinkuin gynegologi ei hyvän päälle ymmärtäisi. Vaikka voihan gynegologi olla nainenkin.Niinkuin pappa sen ilmaisi, etupäässä ja takapäässä.Sehän se virka ja valelääkäri.Toiset nautintoa saavat.Kerran kaunis nainen kertoi olleensa gynekologin vastaan otolla hänen hoitopöydällä. Sanoi että toisten en ton lääkärin vastaan otolle mene. Olipa ällöttävä. Kyllä kertoi asiaa enemmänkin.Itselleni ei ole sattunut vastaavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2011 - 21:33

Lomallaan katsoi asiakkaitaan silmiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 09:06

Tais olla metkut mielessä...
Itse olen joutunut joskus härskin gynegologin kohteeksi kuin samana päivänä moni muukin, useampi meistä pyysi seuraavalla kerralla uuden lääkärin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 09:19

Toimii varmaan niinkuin hiiri, kyttää reiän juurella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 15:33

Olikohan hän valevalokuvaaja vai valelääkäri?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 12:29

Kyseessä tottakai valegyneokologi, joka on oikealta ammatiltaan pornokuvaaja.