Mitä myrkkyä kaadan viemäriin banaanikärpäsien tuhoksi?Sisällä ei ole BIO-roskista,menevät HETI bioroskikseen eikä märkiä roskia..

Vähemmän kuutenkin kuin aikasemmassa(kenen?)kuvassa,mutta ärsyy mua...

Lisätty: 21.11.2011 - 20:43

Kiitos vinkeistä Napsut,olen virittänyt tuoremehua,olutta tassilla,mutta tuntuu,että ne sikiävät enempi.MITÄÄN hedelmää tai elintarviketta EI ole esillä,valitettavasti ei tomaattejakaan ;(...Pitääs etsiä ensitilassa etikkaa esiin.Kiitti ja murisi.

Avainsanat: banaanikärpäset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.11.2011 - 19:12

Laita purkkiin loraus etikkaa+fairya niin kyllä sinne tunkevat uimaan ja kuolevat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.11.2011 - 17:22

Suosittelen astianpesuainetta ja kuumaa vettä. Ovat tosi inhottavia kun ne pörrää aivan naaman edessä
ja ei niitä läpsimällä saa tapettua.
Pesen hedelmät heti kun tuon kaupasta ja pidän jääkaapin alahyllyllä, näin olen saanut vähennettyä niitä.
Jos ne viemäristä nousevat laita viemärin viereen astiaan makeaa ja esim. Fairya, niin siitäkin on apua
ollut minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2011 - 18:59

Kiehuvaa vettä ja senjäkeen hajulukkoon loraus pesuainetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2011 - 19:42

Mariaanalla oikea ohje. Etikka välttämätön pesuaineen mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.11.2011 - 19:56

Kaikkia noita ja vielä kärpäsmyrkkyä perään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 09:08

Suosittelen kuumaa vettä ja tilkka astianpesuainetta perään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 15:35

Vie ne tyhjät viinipullot pois huoneistostasi. Niissä kärpäset sikiävät, kun niille riittää viinin hajukin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 14:52

Etikalla lähtee