IL: Seitsemän oikein lotossa, voittosumma 83 000 euroa?

Oliko tuo noin vähän?

www.aamulehti.fi/Kotimaa/119...euroa.html

Avainsanat: uutisankkako

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.11.2011 - 14:28

Aika pieni potti on jos tuo on totta.

Kysyjän kommentti

Minunkin täytyi lukea juttu ennen kuin selvisi sopulin vitsi. 5 milliä oli jaossa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.11.2011 - 10:04

voi Jumppis minä karkeloisin ilossa jos olisi minun kohdalle tullut vain noinkin pieni summa.
Potti jakautui 6 osaan tälllä kertaa. Mutta kyllä minä tuolla 83 000€ jo pärjäisin kummasti.
Lottoan vain 2 ruudukkoa vakituisesti, olen saanut jokusen kerran 4 oikein ja summa on ollut
noin 10 euron paikkeilla.Se siitä, mutta haaveilla voi aina ja rakentaa pilvilinnoja, mitä tekisi jos
saisi pikkusiivun, siis jonkun kymmenen tuhatta euroa.
Lohdutan itseäni, että taivasosuutta ei sillä saa, mutta voisi helpottaa jossain määrin elämää.
Eletään toivossa, jospa se uskollisille lottoajille joskus simahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2011 - 10:23

On se summa oikein. Porukkalotossa oli täysosuma ja porukkaa oli 10 henkilöä, joten ei siitä enempiä heru per sierainpari. Olihan se selkokielellä sanottu lehtijutussa. Jos viisi muuta oli perskohtaista kuponkia, niin ne saivat 833 000 ekee kukin.

"Viikonlopun kierroksen pottina oli viisi miljoonaa euroa. Kuudella jaettuna summaksi tulee 833 333 euroa.
Yksi voittokupongeista oli kimppaporukalla, johon kuului kymmenen lottoajaa. Voittajalle jää porukassa noin 83 000."

Ymmärsinköhän yskääsi nyt ihan oikein...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2011 - 10:37

MIllä tahansa matematiikalla mulle olisis kelvannut vaikka 83.000€,mutku ei...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2011 - 11:24

Kyllä mulle kelpais. Sais viettää joulua. mutta en haaveile.Olen siitähuolimatta saanut viettää joulua .Enhän sitä rahalla sentään vietä.
Raha, valta ja voima ,pilaa kaiken hyvän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2011 - 11:30

Kuuteenhan tuo jakaantui joten ei voi olla enempää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2011 - 11:59

Niinkin ikävästi voi todella käydä. että ikänsä lotottuaan ja vihdoinkin sen pääpotin saatuaan joutuu jakamaan voiton useamman "tulevan lottomiljoonikon " kanssa ja tyytymään "vain" vatimattomaan "kaksinumeroiseen rahalahjaan", eli saamaan vaikkapa 2 miljoonan sijasta tuon mainitsemasi 83 tuhatta euroa. Ei siinä sitten auta kuin vain niellä pettymyksensä ja ajatella, että esimerkisi minulle itselleni tuo 83 tuhattakin kelpaisi mainiosti ilman nurinoita ja pettymysten kyyneleitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2011 - 13:49

Tässä pätee vanha sanonta:

Parempi yksin kuin huonojen kaverien kanssa.

Olisi yksin pottinsa saanut, eikä tarvinnut jakaa muille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2011 - 15:18

Mulle kelpais. Voitais ihan hyvin jakaa jättipotit osiin jo ennen arvontaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 21.11.2011 - 17:47

pipsa10 kertoi miten asian laita on, kelpaisi se 83000 euroakin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2011 - 19:01

Kyllä mulle kelpaisi 83 000, tosin mieluummin ottaisin tietysti yksin potin kuin jakaisin sen muiden kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 15:42

Kuulostaa pieneltä, kun sen noin ilmaisee, mutta varmaan jokainen ottaisi tuon summan ilomielin, jos saisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 12:55

Kyllähän sitä jo tuollakin summalla tekisi monenlaista mukavaa.