Kävitkö eilen Martin markkinoilla helsingissä?

Tapahtuma oli eilen ja on vielä tänäänkin.Oletko kiinostunut virosta?

Avainsanat: martin markkinat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.11.2011 - 14:51

Sunnuntaina valtava tungos, pistäydyimme. Ostin savupintaista juustoa ja huomasin pian että jääkaapissa tuoksuu savulta.
Viro ei oikein kiinnosta, en ole päässyt sisälle siihen maahan.

Kysyjän kommentti

Sisarenikin oli siellä Martin markkinoilla ja kehui kovasti ,että oli hyvät markkinat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.11.2011 - 10:24

Martin markkinat jäivät käymättä tänäkin vuonna. Viro matkailumaana jaksaa edelleen kiinnostaa, vaikka olen siellä paljon reissannutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 10:49

Emme ole menossa. Viro kylläkin kiinnostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 11:34

On vähän liian pitkä matka ja tie on kivinen, polku kaita, sekä rollari hieman hidas kulkuväline.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 12:24

Eipä ollut tilaisuutta;varmasti kovasti mielenkiintoista ostettaavaa olisi ollut!Meillä tänään Kouvolassa Marrasmarkkinat.En ole kyllä tälläkertaa menossa.Tehdään uuteen grillikatokseemme jo kattoa ja huopia laitellaan juuri : ) Lähdenkin tästä auttelemaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 12:29

Itku ei auta markkinoilla, joten kierrän ne kaukaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 12:37

Olin eilen Kuopiossa messuilla ja torilla sekä kaupoissa oli joulunavausjuttuja. Torilla en käynyt, kun se on niin kaamean näköinen remontin vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 13:22

Liian pitkä on matka. Muuten olisin poikennut ja Viro kiinnostaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 14:40

Eipä ole sinnepäin tullut asiaa... kotona oleskellaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 15:00

En käynyt ja markkinat yleensä jää muutenkin katselematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 15:00

En ollut Martin markinoilla,enkä syönyt Martin hanhea,Ravintolapäivä kiinnosti enempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 17:39

Ei ole Helsinkiin ollut asiaa pitkiin aikoihin. Kiva on käydä markkinoilla, siellä yhtä sun toista kivaa katsottavaa. Joskus jotain ostaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 22:23

Ei tullut käytyä Martin markkinoilla...Jos mieheni olisi vielä ollut Töölön sairaalassa..olisin käynyt..Nyt on kotona,että ei ollut Helsinkiin asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.11.2011 - 18:57

On nyt muut markkinat mielessä ja ihan täällä kotona. Viro on kaunis paikka, ainakin kesällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 05:44

Viroon on lähtö ihan hetken päästä, Martin markkinoilla en ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 14:11

Satuin itse olemaan martin päivän aikaan Virossa, joten helsingin markkinoille en päässyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 09:57

En ole käynyt koskaan...