Mikä onkaan päivän menu tänä kauniina pakkas-sunnuntaina vai menettekö valmiille ruualle?

Lisätty: 20.11.2011 - 08:22

Eilinen päivä kului Kuopiossa ja pääsi myös valmista ruokaa maistelemaan. Tänään on kokkauspäivä ja teen uunikalaa, lohkoperunoita ja salaattia sekä porkkanaraastetta. Juomana valkkari ja vesi. Jälkkäriksi vispipuuroa.

Avainsanat: sunnuntai ruoka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.11.2011 - 09:21

Tänään mie teen ihan ite pekonifilettä joka on valmiiksi suolattu,tuote on kymin lihatukun ja on tosi hyvää,lisukkeena on lanttukuutiota ja perunat, kastike paistinliemestä,salaatti kissaäidin tapaan.Päiväkahville menemme veljelleni johon on saapunut sisareni, sieltä savonmaalta,johon hänet on aikoinaan naitu.

Kysyjän kommentti

Kiitokset herkullisista vastauksistanne. Vesi tippuu suupielestä niitä lukiessa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.11.2011 - 09:13

Sulla onkin hyvät sapuskat. Minä en haluaisi ruokaa ajatella lainkaan.Vatsa valmiiksi täys.
On mulla hätävaraa aina kylmäkaapissa. Jos hyvää mieli tekee ,teemme räiskäletä oman hillon kera.
Mun ei tarvitse kun aikaisemmin tehdä taikina ,kyllä mies on valmis pannun varteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 09:37

En vielä tiedä,mitä tänään syödään...Tytär tulee ruuat tekemään,ja tuo ruoka-tarpeet tullessaan...että pääsemme valmiin pöydän ääreen..
Kerron sitten myöhemmin..mitä söimme.

Lisätty: 20.11.2011 - 16:35

Tytär valmisti sienillä ja pokonilla täytettyä lihamureketta,uunijuureksia ja perunamuussia..Jälkiruuaksi kahvin kanssa kääretorttu leivoksia..
Oli ihana tulla kotia uimareisulta..valmiiksi katettuun pöytään nauttimaan hyvästä ruuasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 10:17

Lohkoperunoita, kanaa jossain muodossa ja salaattia, kahvi jälkkäriksi, siinäpä tämän päivän eväät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 10:56

Menemme syömään sushi-ravintolaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 11:45

Minulla on lihakaalilaatikkoa, puolukkahilloa. Jälkkärinä luumukiisseli ja vaahdotettu vaniljakastike.
Aion kyllä iltapäivällä tehdä yhden paketin torttuja ja kokeilla omena-kanelihilloa.
Olen jotenkin tyttiintynyt luumusoseeseen.
Anne tyttäreni tulee iltapäivällä käymään, mittailee verenpainettani aina silloin tällöin.
Hän kyllä käy melkein joka päivä, asuu noin 3 kilometrin päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 12:37

Uunimakkara ja valmistettuna HK:n blööstä. Muusin kera.
Vihanneksista ei oo niin väliä juu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 12:51

Meillä syötiin tänään hyvää arkiruokaa eli lihamureketta, makaronia, perunaa ja vihanneksia. Jälkiruuaksi lapset saivat itse leipoa pipareita! Iltapäivällä aattelin keitellä vispipuuron. Njamm!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 14:35

Broilerin fielttä vihanneksia ja ranskalaisia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.11.2011 - 18:38

Lämmitin perjantaina tekemääni jauhelihakeittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 05:39

En, teen nykyään itse kaiken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 14:49

Sunnuntaina meillä syötiin valmistamaani marokkolaista lihapataa couscousin ja salaatin kanssa. Kyytipoikana Tallinasta tuomaani punaviiniä.