Valelääkärit muualla?

www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...69451.html

Avainsanat: vale

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.11.2011 - 08:12

Mahtava peräsin ja pulleat purjeet!
..ja ihan betonista???

Lähteet:
www.dailymail.co.uk/news/art...plant.html

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.11.2011 - 08:17

Vieläkös me naiset haaveillaan kauneusleikkauksista....ups, kaikkea sitä sattuukin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 09:24

En ymmärrä miksi kauniit nuoret naiset suostuu leikeltäviksi ja lävisteltäviksi. Itse kunnioitan omaa minääni ja luonnon kauneutta ,sanon kiitos ei.
Niitä laitetaan joka paikaa ettei ole yhtään sellaista paikkaa jossa ei olisi. Kielet,huulet ihonalla olevat paikat ,hampaat,sormet ,nenä,sukupuoli elimet ,pakarat,Kaikki keinosellaisia. Hyi en voisi ajatella.
Onneksi omat lapseni ymmärtää.
Minusta se on merkki jostain pahasta olosta.En tiedä ymmärränkö oikein asiaa.
Lääkärikin taisi yskän ymmärtää. Potilas pitäisi ohjata terapiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 09:30

taas on matula ihan ymmällään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 10:15

Matulan lisäksi hämmästelee varmaan moni muukin, myös minä itse. Tämä valelääkäri sai ns. maistaa omaa lääkettään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 10:59

Eikös ne jenkkilässä keksineet senkin, että ensin jalat sementoidaan ja sitten heitetään veteen ja katsotaan kuika kauan jaksaa uiskennella. Betonista on moneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 11:49

No on ainakin kestävät ja lujat paikat villimpään menoonkin.
Siinä ei hepponen jousitus kestäisi rytinää :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 12:35

Se hämmästyttää ja kummastuttaa pientä kulkijaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 13:59

Valelääkäreitä siellä ja täällä..
Itsekin olisin kauan sitten päässyt vanhustenhoitajaksi eläintenhoitajan papereiila, olisinko silloin ollut valehoitaja...
En mennyt koko haastatteluun vaan sain siitä hyvät naurut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 21:05

Neuvostoliitossa kolhoosissa tarvittiin lääkäriä. Päätettiin lähettää Dimitri Leningradiin koulutettavaksi. Tämä palasikin muutaman vuoden päästä lääkärinä. Jonkun ajan kuluttua huomattiin, että kolhoosissa tarvittaisiin myös insinööriä. Päätettiin, että lähetetään sama Dimitri Moskovaan insinöörioppiin. Tämä palasi muutaman vuoden päästä takaisin insinöörinä. Jonkun ajan kuluttua huomattiin, että kolhoosissa tarvittaisiin myös opettajaa. Päätettiin pyytää Dimitriä. Tämä kuitenkin vastasi, ettei aio enää tässä iässä opetella lukemaan ja kirjoittamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2011 - 14:16

Parasta pysyä erossa kauneusleikkauksista - niistä tulee helposti kauheusleikkauksia. Virossa on tehty paljon leikkauksia jotka ovat epäonnistuneet, en tiedä onko sentään sementtiä pumpattu keheenkään.
Naturel är bäst!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.11.2011 - 18:36

No huh huh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 05:39

Johan jotakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 14:51

Sattuuhan sitä tekevälle.