Taas esimerkki "hieman" leikatusta naisesta...Onko tarpeellista? Miksi?

www.iltalehti.fi/viihde/2011...4_vi.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.11.2011 - 20:50

Samaa ihmettelee matulakin. Kauneus tulee pintaa syvemmältä... siis jos on tullakseen. Ulkokuori ei minua enää hämää.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.11.2011 - 20:56

Ihana ja reilu vastaus matulalta.Minusta ihan turhaa leikata kauneuden takia. Itse en ole kauneusleikkauksien kannalla.Näyttää olevan tämänhetken tabu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 21:15

Ikuisen nuoruuden kakkuun reilusti pystyyn 50 kynttilää ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.11.2011 - 00:40

Tuo ala on kovaa, on siis pysyttävä näöltään ikinuorena - ja siihenhän ei pystytä kuin leikkauksilla. Mutta käsistä se ikä paljastuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 03:11

Ympäristö asettaa "hieman" paineita näyttelijälle.
www.iltalehti.fi/viihde/2010...?ref=leiki
Meg ei sentään ole asennuttanut koripallon kokoisia silikoneja, eikä tällaisia. www.dailymail.co.uk/news/art...plant.html
Mahtavatko noita hirvityksiä ottavat naiset miettiä sitä, että suuri enemmistö miehistä pitää enemmän luomusta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 07:16

Kyllähän jos minut hänen kanssaan laitettaisiin rinnakkain, arvatkaa kumman puoleen katseet kääntyvät.
Hyvänä esimerkkinä "naamiohymyistä" on naapurimaamme kuningatar Silvia, sillä hänen hymynsä ei ole
enään luonnollinen, vaan kuori, joka on siloitettu rypyistä vapaiksi.
Nuoruus on valttia, onko sitten vanhuus malttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 07:43

Mikä ihmeen vimma naisilla on leikkauttaa itseään..rupsahda rauhassa rakkaani, on minun mottoni kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 08:12

Luonnottomaksi muuttuu kasvojen ilmeet leikkauksen jälkeen, esimerkkejähän löytyy vaikka kuinka paljon. Kyllä elämän jäljet saavat näkyä myös kasvoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 12:32

Ei kaikki ole kultaa, mikä kiiltää. Sisäinen kauneus on ylitse muiden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 13:57

Olen pitänyt aina hänen hauskoista romanttisista komedioistaan ( saa nauraa kyyneleet silmissä) ..
Tätä tähteä kyllä kunnioitan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 18:17

kovaa on kilpailu hollywoodissa.
ei lakkaa leikkely niin kauan kun kaikki pyörivät samassa sopassa.
muutama rohkea rupsahtaminen ja sitten näyttö ettei vaikuta lahjoihin.
ja katsojat tietysti siinä omansa antaa - sexypommia jne. ohhoh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 05:37

Hyvin on rouva säilynyt, kateeksi käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 14:50

Hulluus huipussaan.