Nyt kysymys kysymykseeni MITÄ IHMETTÄ ?

Miten nyt toimin olen lukenut 3pv patentti sivuja netissä. Mutta on aika hepreaa minuulle ja rahoilleni.

Lisätty: 19.11.2011 - 15:57

MTV varasti idean kun kerroin ohjelmapäällikölle idean niin sanoi että mielenkiintoinen ja otetaan yhteyttä minuun . 1,5v sen jälkeen mainostettiin jo ohjelmaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.11.2011 - 19:48

ikinä ei parane avata suutaan ketkujen suhteen. raha saa kummia aikaiseksi - pöllitään jo ideatkin. tsemppiä !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.11.2011 - 15:58

Minulla ei pää kehitä kuin hilsettä. Mikä on patentti ja mihin sitä tarvitaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 18:10

Koita pitää puolesi, jos Sinun kehittämäsi esim.ohjelma on kyseessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 20:54

Kyllä herroille ideat kelpaa, eivät vaan niistä maksaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 21:07

Kannattaa pitää omana tietona. Jos epäröi.Aika vaikea tilanne sille joka kehittelee jotain. Ymmärrän täysin.Raha on raakaa niinkuin liha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 22:57

Ihan törkeästi tehty sinua kohtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.11.2011 - 00:35

Varmaan kannattaa patentoida ideansa, ennenkuin niitä lähtee tarjoamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 03:26

Ei taida hyödyttää vaivata päätään enempää tuolla asialla?
Lipsautit ideasi väärälle ihmiselle. Putte_46;n linkistä lainaus, mistä usein käräjöidään.
" Itsenäinen tuottaja kertoo ohjelmaideastaan televisioyhtiölle. Myöhemmin kyseinen televisioyhtiö tuottaa tai sen ainakin väitetään olevan valmistelemassa ohjelmaa samanlaisesta ideasta. Televisioyhtiötä syytetään ”varkaudesta”. "
Käräjöiminen ei ole ollenkaan halpaa lystiä, joten kannattaa harkita useamman kerran ennen kuin siihen ryhtyy.
Ei kun uutta ideaa kehittelemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 05:35

Sitkeästi vain pidät puolesi.