MITÄ IHMETTÄ IHMISET TEKISIVÄT TOISTEN VANHOILLA TAVAROILLA. ?

Minä soitin Jyväskylän radion suoraan lähetykseen ideani vuonna (85 )kun pankit jakoivat rahaa.
Selostin ideani että ihmiset toisivat tarpeettomat tavaransa myyntiin / vaihtoon, jos kaukupungi antaisi markkina paikan ja ajan vaikka sunnuntaisin 9-18. Sain kovat naurut jo radiojuontajan toimesta. MITÄ IHMETTÄ IHMISET TEKISIVÄT TOISTEN VANHOILLA TAVAROILLA.
No nyt montako kirpputoria on suomessa ollut jo vuosia. Yritin saada radiotoimittajan nyt kiinni jyväskylän radion toimituksesta mutta kun en muista vuotta enkä kuukautta osoitautui urakkani toivottomaksi. Jyväskylän radio auttoi 3pv että sain kuunnella vanhoja sana on vapaa ohjelmia.

Lisätty: 19.11.2011 - 15:32

Olen keksinyt aikoinaan kiinto jakoavaimen jonka esittelin työnantajalleni Valmetille josta sain suositukset maailman kuuluisimalle työkalun valmistajalla BAHKO lle
Olen keksinyt tv ohjelma idean selviytyjät. Maa jussille morsian ja paljon muuta. Mutta en ole osannut hyödyntää keksintöäni. NYT OSAAN KEKSINTÖNI ON NYT NIIN MULLISTAVA:

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.11.2011 - 16:57

Hieno homma,että olet v.85 ollut uudisraivaajana(Suomessa) ja muutenkin ideanikkarina.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.11.2011 - 15:26

Turussa oli aikoinaan ravintola, jota kutsuttiin käytettyjen kodinkoneiden kierrätyskeskukseksi (EG-Klubi / Elli & Gunnar).

Niinpä niin:-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 18:13

Lykkyä vain keksinnöillesi, jospa sieltä joku tårppää oikein kunnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 18:49

Olet ollut aikaasi edellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 19:10

Ideat varsinkin kirpputorit ovat mulle todella kiinnostavat paikat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 21:12

Kirppareita on kymmenittän paikkakunnilla. Kaikki melkein huuttaa vanhojen kamojen perään.Maajussille morsiain on kiva ohjelma. Katson intohimoiseti kärpässieni pallilla istuen.Työkalut, kalut kuitenkin. Niitä tarvitseville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 21:48

minäkin aina keksin kaikenlaista, kunnes huomaan, että joku on ehtinyt ensin ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 23:00

Kyllä vanhat käytetyt tavarat ovat kysyttyjä..moni niistä haaveilee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.11.2011 - 00:33

Olet noista ohjelma ideoistasi jo maininnutkin täällä. Aina kannattaa keksiä, jälkeen päin voi sitten verrata mitkä toteutuivat ja mitkä eivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 05:34

Lykkyä tykö, niin sitä pitää. Kirpparit ovat nyt suosituimpia kuin koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 13:47

Lettupini, olit aikaasi edellä. Hitaampiälyiset tulevat perässä.