Mikä on maailman kalleimman teen salaisuus?

Avainsanat: .... sanoi lilleblan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.11.2011 - 13:10

HShän tuosta just kertoi,pandan kakka.

Lisätty: 19.11.2011 - 14:28

Selvityksenä HSä,Maailman kallein sekoitus vihreää teetä maksaa yli 52000€ kilolta.Siihen hintaan saa erityisen vitamiini-ja kuitupitoista teetä-ja pienen vivahduksen pandan ulostetta.
Kiinalaisen Sinchuan yliopiston tutkijan An Yashin mukaan nämä kaikkein arvokkaimmat teeviljelmät lannoitetaan pandan kakalla.Uhanalaisen pandan ulosteessa on runsaasti bambusta peräisin olevia vitamiineja ja mineraaleja.
"Pandan ruuansulatusjärjestelmä on hyvin huono,sillä se kykenee imeyttämään vain 30% kaikesta syömästään ruuasta.Siksi niiden uloste on hyvin ravinnepitoista".Yashi sanoi australaisen SBC.comin mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.11.2011 - 13:27

Siunattu sentään, ei kait nytpan dan kakkaa meillä juoteta. Mutta onhan se siinä, että se on kallista, niin
ei tarvitse sitten juoda, juodaan vain Keisarin morsianta., on teenautintoni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 14:20

Maailman kalleimman teen salaisuus on kiinalaisen Sinchuan yliopiston luennoitsian An Yashin vastaisku maailman kalleimmalle kahville Kopi Luwakille, jonka marjat kujekevat ensin sivettikissojen elimistön läp ija poimitaan sitten samaisten kissojen jätösten joukosta käsin. An Yash oivalsi, että pandojen elimistö sulattaa vain 30 % eläinten syömästä ravinnosta ja siitä syntyvä jätös on erittäin ravinteikasta ja kuitupitoista ja näin terveelistä puhdistettuna ihmisellekkin. Tässä siis maailman kalleimman teen salaisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 14:48

Kakkasta napsulaiset tietävät näköjään kaiken (panda ja tee).

Mitenkäs se mahtaa olla muiden kysymysten laita. Sivistyksestä puhumattakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 16:12

On kilohinta senverran tyyris, että tyydyn edelleen vanhaan kunnon Darjeeling-teehen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 16:42

Tuohon on helppo vastata. oltiin armeeja aikaan jotokseella ja saatiin pakillinen teetä niin ,minun pakkiini tippui sukka teltan katosta mutta tee oli hyvää. Ja arvokasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 17:42

Lannoitetaan Pandan kakalla. Sensaatiohakuinen otsikko. Eihän asiassa ole loppujen lopuksi mitään erikoista. Luonnonlannoitteita on käytetty iät ja ajat. Luonnollinen tuotanto on aina terveellisempi verrattuna Kemiran ja Monsaton myrkkyihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 19:13

Valkoinen tee on keltaisen teen ohella kallein teelaatu.

Valkoinen tee on teepensaan nuorista nupuista ja lehdistä valmistettua teetä. Se on peräisin Fujian-maakunnasta Kiinasta. Valkoinen tee kerätään teepensaan lehtien avautuessa valikoiduilta kasvupaikoilta, ja se valmistetaan fermentoimatta. Nuorten lehtien ansiosta teen maku ei ole kitkerä, kuten useissa muissa teelaaduissa. Valkoinen tee on hinnaltaan arvokkainta teetä, johtuen sen harvinaisuudesta[1]. Valkoisessa teessä on teelajeista eniten antioksidantteja.

fi.wikipedia.org/wiki/Valkoinen_tee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 20:56

ehkä ei olekaan kalleinta??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2011 - 14:48

Pandan uloste. Käytetään siis lannoitteena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 05:32

Jo tulee teekupponen kalliiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 13:45

Kallista on pandan kakkatee.