Meillä maassa valkoista lunta, ekan kerran satanut yöllä,

Viime vuonna melkein kk. ta aikaisemmin. Räntänä tullut alas.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.11.2011 - 10:38

Reilun kahden viikon päästä tulen Suomeen. Olisihan se mukavaa, jos siellä olisi jo oikea talvi. Mutta yleensä ei vielä ennen joulua ole, ei ainakaan Etelä-Suomessa. Mutta on ihan mukava palata, täällä Hurghadassa on tänään kamala myrsky, ja luulenpa tunteneeni pinen maanjäristyksen istuessani aamulla terassilla. Talviaika ei täälläkään ole mitään auringossalekotteluaikaa, ei ainakaan rannoilla, joissa tuuli saa vapaasti myllertää. Tuulensuojassa on kyllä ihan mukavaa.

Kysyjän kommentti

KIitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.11.2011 - 09:11

Ei toiveitakaan vielä miellä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 09:30

Niin täälläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 09:45

Ei vielä, mutta toivossa on hyvä elää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 13:29

ei lunta ole hiventäkään Keski-Suomen paikkeilla missä oleskelen. Aurinko yrittää paistaa.
Kyllähän se eilen lupasi räntää ehkä meillekin.
Lumi valaisisi mukavasti, mutta kun sitä tulee sitten tolkuttomasti, niin on vaikeuksia
rollarillakin jalkakäytävillä liikkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 16:10

Meillä alkoi tulla pientä räntää iltapäivällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 20:45

Aamuyöllä isäntä sanoi,että maa on valkoisena. En uskonut ennenkuin aamulla itse saman totesin. Ihanan valoisaa aina iltapäivälle asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 20:58

eipä ole vielä tänä vuonna näkynyt kuin muutama hiutale.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 23:03

Vähän oli aamusta lumihiutaleita maassa..mutta suli päivän aikana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.11.2011 - 00:29

Lauantain tuli päivällä nimeksi, hieman maa valkeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 19:33

täälä on lunta varmaan viitisen senttiä ja tänään on ollut koko päivän -20 astetta pakkasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 05:31

Viime viikon perjantaina satoi meille ensi lumi, mutta suli het pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 14:08

valkeana on Keski-suomessakin maa