Mitä mieltä olet Osmo Soinivaaran esityksestä, että suomalaisia vanhuksia vietäisi Thaimaahan hoitoon. Näen punaista?

Eri asia jos vanhukset omilla varoillaan haluavat lämpimään ja muuttaa pois Suomesta
vanhuuden päiviksi, mutta köyttämällä saisivat minut viedä.
Kuvitella nyt täysin vieraaseen ympäristöön.

Avainsanat: vanhukset jaloista pois thaimaahan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.11.2011 - 10:35

Etelänmatkoilta saatava auringonvalo ja sen mukana tuntuva D-vitamiinilisäys olisi kyllä varteenotettava vaihtoehto vanhainkotikierteelle. Mutta ei tietenkään ketään väkisin, oma vapaa tahto täytyy olla mukana. Valo lisäisi varmasti ihan kenen tahansa vireystilaa, ja etelänmatkalla saattaisi näinollen olla myös tervehdyttävä vaikutus. Minähän, jos kuka, tiedän sen. Aion kulkea Suomen ja Egyptin väliä niin kauan kuin kroppa kestää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.11.2011 - 09:00

Tuo taitaa olla vaan Soinivaaran haavekuvia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 09:44

Tuntuu aika oudolta tuokin aloite.

Mitähän se oikeastaan pitää sisällään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 12:23

Voishan meitä iäkkäämpiä eläkeläisiä viedä sinne jo ennen kuin varsinaista hoitoa tarvisemme. Mikäs sielä olisi 2-3 kuukautta talvella viettää, eiks vaan. Onko muita vapaaehtoisia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 13:12

Sen semmottii pläjäys, sanoi kostaapeli Reinkainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 13:13

Minäkin voisin ilmoittautua Thaimaahan,olisis eka kerta.Snorkkelit mukaan ja Taikkuihin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 16:02

Kyllä mulle kelpaisi Soininvaaran malli, sitten kun tuohon vanhuksen ikään tulisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 17:43

Täällä yksi vapaaehtoinen, mutta mieluummin Kanarialle, kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 19:50

mitäs ne siellä? kuumaa, hikeä, kummallista kieltä JÄTTIMÄISIÄ hämyreitä.............ei kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 20:48

Enpä usko, että me jäyhät suomalaiset tottuisimme tuohon ilmanalaan ja vieraaseen kulttuuriin, varsinkaan vanhempana, jolloin kaikki uusi on pelottavaa. Yritetään nyt vaan pitää huolta omistamme
täällä rakkaassa kotimaassamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 21:00

no no, eikös vielä jokin aika sitten ollut luvanvaraista vanhusten muutto paikkakunnalta toiselle?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.11.2011 - 00:28

Paremmin siellä pidetään vanhuksista huolta kuin täällä. Hienoa puhetta juuri nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 03:38

Justiinsa juu!
Kun sieltä roudataan työvoimaa Suomeen, niin varmaan sitten tuosta pääsevät nauttimaan työttömätkin?
Vankilapalvelut kai sitten ostetaan siperialaisilta toimijoilta?
Näkyy täälläkin olevan muutama vapaaehtoinen, mutta miten sitten suu pannaan, kun alkaa ikä todella painaa ollaan vuodepotilaana, kielitaidottomana kaukana kotoa? Ainakin Espanjasta moni palaa siinä vaiheessa Suomeen, joten ei taida Osmon malli olla toteutuskelpoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 05:31

Kaikkea sitä kuuleekin, ei ikinä! Minä en ainakaan lähde mihinkään.