Karkotetaanko sinut maasta?

www.iltasanomat.fi/kotimaa/t...19840.html
Jos karkotuksen perusteena on tuo tuloraja, niin aika moni suomalainenkin perhe saisi lähteä.
On se niin väärin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.11.2011 - 23:39

Kyllä noissa niin tiukat tulorajat on että hirvittää. Mutta kait se on tarkoituskin.Ollaan pohjoisessa paikassa, eikä täällä pienillä pärjää.Parhaillaan pimeää ,kylmää ja kosteaa,Sitä ainakin tuon 6kk.
Eihän tuo kait tarkoita oman maan kansalaisia.Mikä mahtaa kiehtoa tänne muuttessa jostain kauniista ja lämpimästä maasta. Vaikka puutetta onkin. kyllä sillä haetaan sitä parempaa tulotasoa ihan varmasti.Valtio katsoo että ei enään makseta luukulta, uusille elämistä,

Lisätty: 18.11.2011 - 23:41

työttömyystuki 410e.Eläkkeet 500-600e.

Lisätty: 19.11.2011 - 08:37

minimipalkka noin 1280e-verot ja muut maksut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.11.2011 - 00:24

Työeläkkeeni ei siis riitä oikeuteen asua Suomessa, näin ollen minimipalkan ja -eläkkeiden pitäisikin olla 2000 e/kk.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 07:54

Saa nahdä, miten vanhuuseläkeläiselle käy?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 08:44

Kyllä on surullista luettavaa tälläinen ihmisarvon tallaaminen.
Perhe kun tulee hyvin kertomansa mukaan toimeen ko. tuloilla.
Kyllä sinne tämä mummokin saisi siihen muuttokuormaan lastata
tavaransa jos näin olisi.
Aion kyllä kotikylän multiin päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 09:02

No jopas on juttu, mihis mut lähetetään kun mul on 0€ tienistia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 09:34

Moni eläkeläinen joutuu pakosta pienemmälläkin eläkkeellä toimeen tulemaan.
Niihin verrattuna tuo 1400 €:n nettotulo on ruhtinaallinen.

Tuolla perusteella pitäisi suurin osa eläkeläisistäkin karkoittaa.

Jonkunlainen tolkku noissakin päätöksissä pitäisi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 10:31

Vietnamilaiset ovat ahkeraa kansaa. Keräävät pulloja, kuivattavat onkimaansa kalaa, elävät niukalla nuudeli-riisi-ruoalla. Olisi otettava oppia heidän selvitymistarinoistaan suomalaistenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 19:52

mua ei kanneta kotoa (eikä suomesta) ku jalat eellä - kyl näi o jämpti.
joku saatanan raja. eikö niillä muuta tekemistä siellä ole ku heitellä ihan päättömiä ajatuksia suustaan ulos. yritteliäisyys pitää palkita - on kuule niitäkin perse homeessa olevia suomalaisia joilla kultalusikka suussa eikä silti saa mitään järkevää aikaseksi.

kylläpäs tuohtusin - pahoittelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 21:05

mä lähden kohta itse karkuun. Senverran tehokkaasti yhteiskunta putsaa rahasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.11.2011 - 00:26

On äkkiä laitettava turvapaikkahakumus Thaimaaseen vetämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2011 - 14:47

No ei varmasti! Ottavat kiitollisena vastaan jokaisen veroeuron!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 05:29

Täytyy ruveta minunkin etsimään turvapaikkaa jostain maailman kolkosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 14:53

Vaara vehtaa useammalle suomalaiselle, jos tuollaista alettaisiin noudattaa kaikkiin.