Hyväntekeväisyyspäivä 18.11.

Mikä on päivän teema ja aiotteko osallistua?

Lisätty: 18.11.2011 - 17:32

Ei vielä tärpännyt se, mitä hain.
Mariaanalle osanottoni.

Lisätty: 20.11.2011 - 02:57

Maarit77, BINGO!
Vaikeaa se on osallistua, jos kumppanilla ei ole viiksiä. Eiköhän tuossa kuitenkin ole tärkeintä ajatus? Jättää aamulla viikset ajelematta, niin kai se riittää? Ainakin illalla Napsu oli harvinaisen hiljainen. ;-D

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.11.2011 - 10:02

Hyväntekeväisyyspäivä viiksekkäille miehille. En osallistu. www.mtv3.fi/helmi/seksi/arti...hen-kanssa

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.11.2011 - 15:04

Tulevaisuus. Kouluissa sitä vietetään. Meillä on hautajaispäivä tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 15:42

Ainakin Hyvä mieli joulukeräys alkoi tänään ja päättyy jouluaattoon.
Aamutelevisio TV 1 näytti Helsingin rautatieasemalta joulukeräyksen alkutahdit.
MLL, SPR, YLE radio Suomen ja ykkösen aamuTV.n yhdessä Keskon kanssa
järjestämä joulukeräys vähävaraisille lapsiperheille.
Tavoitteena on saada 1 050 000€ kokoon ja siitä jaetaan 70 € lahjakortteja 15000 vähävaraiselle
lapsiperheelle.
Kortit on tarkoitettu vain ruokatarvikkeiden hankintaan.
Rajattomat lauluyhtye musisoi myös aamun lähetyksessä rautatieasemalla.
Kansalaisille tarjottiin kuumaa höyryävää glögiä.

Tämän näin ja kuulin televisio 1.stä aamulla. Itse en osallistu tähän keräykseen, sillä olen
jo laittanut kummilapselleni (IRR-tv) antini.

Lähteet:
Aamutelevisio 1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 16:38

Hyvällä mielin ja iloisin, hyväntekeväisyys päivään.Täällä korvessa saa katsoa lempeesti toisiaan silmiin ja lintuja.Ajatella ,mitä minä antaisin tuolle toiselle, jota hyvä mieli tulisi.Kaksin aina kaunihimpi.Täällä kaamoksen keskellä. Lyhyet on päivät.Valosaa aikaa vain 9h.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 18:12

Joulu tulee toisille hyvällä mielellä ja toisille taas ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 20:56

En mitenkään kehuskele hyväntekeväisyydellani, mutta riittäisiköhän sellainen, kun annoin alkupääoman perheenisälle täällä oman yrityksen perustamista varten. En paljoa, mutta jonkun verran kuitenkin. Huomenna voisin sitten mennä tervehtimään häntä ja hänen perhettään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 07:10

Olen aivan kysymysmerkkinä????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 08:57

Hyvä Joulumieli -keräys käynnistyy tänä vuonna 18.11.2011 ja päättyy jouluaattona

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.11.2011 - 00:24

Jälleen on aukko sivistyksessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2011 - 05:27

Taidanpa jättää väliin, viis minä viiksistä.