Mitkä ovat Euroopan parhaita ostoskaupunkeja?

Avainsanat: shoppailu paikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.11.2011 - 13:37

Parhaita,tarkoittaako edullisia tai parhaita?Kaikki suuret metropolit Barcelona,Pariisi,Rooma,Lissabon,Lontoo,Ateena,yms.(eivät ole missään järj)

Kysyjän kommentti

Kiitokset vastanneille. Maailmassa on paljon shoppailukaupunkeja ja sinä olit luetellut niistä hyviä esimerkkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.11.2011 - 10:46

Rooma ja Pariisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 10:48

Niistä en ole kiinnostunut.

Suo kuokka ja Jussi on paljon kodikkaampaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 11:57

Sujuvasti istuskelen jossain ravitsemusliikkeessä ja odottelen innokasta shoppailijaa.

Kyllä siinä aikaa kuluu välillä useampikin tunti.

Noista shoppailupaikoista en tiedä juurikaan mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 15:50

Itäkeskuksen Ostari, aina esillä, Tallinnan toria myöten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 19:44

Milano, Barcelona, Lontoo, Riika, Bukarest, Tallinna, nämä ovat henkilökohtaisia suosikkejani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 08:51

Veljeni vaimo käy aina 3-4 kertaa vuodessa Pariisissa vaateostoksilla tyttöjensä kanssa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 17:46

Lontoo ja Espanjan Barcelona, Sevilla tai Cadiz (joka on todella edullinen). Tallinna ei enää iske, kun siellä tavarat senkun kallistuu....
Suomen Lahdessa hyviä kauppoja myös.Samoin Lappeenrannassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2011 - 20:47

Berliini...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.11.2011 - 00:17

Ei ole tullut käytyä niin pitkien matkojen takana ostoksilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 19:40

Pariisi.

Pariisissa on kolme suurta kirpputoria keskustan laitamilla, joista tunnetuin on Marché aux Puces de St-Ouen Porte Clignancourtissa. Kirpputori ainakin väittää olevansa maailman suurin ja se tarjoaa erittäin hyvän valikoiman antiikkia, retromuotia ja muuta kiinnostavaa tavaraa. Muita kirpputoreja ovat Marché aux Puces d'Aligre ja Marché aux Puces de la Porte de Vanves, jotka ovat St-Ouenia pienempiä, mutta joissa voi silti tehdä mahtavia löytöjä. Nämä kirpputorit ovat myös ehkä vähemmän kaupallisia St-Oueniin nähden, jossa monet myyjät ovat jo jossain määrin ammattilaisia. Paras aika kirpputorien kiertämiseen on kevät- ja kesäaika, silloin ne ovat vilkkaimmillaan. Viikonloppuna kirpputorien valikoima on todennäköisesti laajin, toisaalta viikolla väentungos ei ole niin suuri. Huomaa, että myös kirpputoreilla myyjät saattavat viettää pienen siestan päivällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2011 - 14:22

En ole minnekään mennyt pelkästään ostoksille mutta hyviä ovat mm. Bryssel, Amsterdam, Vilna, monet Ranskan kaupungit ...
riippuu siitä mitä haluaa ostaa.

Lisätty: 22.11.2011 - 09:37

Katsotaan nyt joulun aikaan, mitä ostettavaa Prahassa on. Ostoksille ei kyllä pääasiana mutta jotain tarttuu varmaan mukaan, ehkä sieltä kauniilta joulutorilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 12:50

Viime viikonloppuna shoppailin tallinnassa ja löysin mm. kauniita sisustustavaroita ja vaatteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2011 - 02:24

- Varna. Erittäin edullisia ostoksia nuoren ihmisen makuun ja kukkarolle. Koruja, alusvaatteita ja kenkiä minihintaan!

- Vaasassa Adam & Eva kirpputori. Kokkolassa Kallentorin kirpputori. Hyvää tavaraa koko perheelle edulliseen hintaan! Olen ostanut paljon kauniita puseroita muutamalla eurolla, toppeja muutamalla kymmenellä sentillä ja kaikenlaista kivaa sisustustavaraa.