!!!2012 UUTUUS tai jopa jl-vinkki napsuille!Eikö tämä ole pakko saada?

nyt.fi/20111117-ensi-vuonna-...irepuilla/
mun oli pakko katsoa video,sitten tajusin mikä piip* JetLev

Avainsanat: jetlev

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.11.2011 - 08:44

en kaipaa enään muuta ajansyöppöä. Napsu vie aikaani aivan tarpeeksi, mutta omahan on asiani.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.11.2011 - 05:58

Nyt täytyy sanoa, että ei todellakaan tota pidä saada.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 09:19

Miun reppuni ei kyllä lennä eikä varsinkaan veden päällä. Miun reppu vaeltaa vaan Lapin tuntureilla ja Itävallan Alpeilla. Toimii menetelmällä töppöstä toisen eteen. Kaikkea ne keksivätkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 09:44

Olen sitä mieltä, että tätä hullutusta minun ei pidä saada, ei omaksi eikä lainaksi jollei sitten joku ole valmis maksamaan selvää rahaa siitä, että suostun käyttämään moista vehjettä edes hetken. Lento repulla ei todellakaan kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 09:45

Ei taaskaan järkevää, joten turhake jälleen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.11.2011 - 00:02

Minä luotan vain sinivalkoisilla siivillä tapahtuvaan lentoon. Liekö samat neropatti insinöörit asialla jotka sen saarenkin keksivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 19:29

Ihan kiva juttu, mutta saan 100 000 dollarilla monenmoista juttua.