Pitäisikö sinun mielestä internetin käyttöä supistaa?

Näin ainakin jenkkihallituksen mielestä. Ovat äänestämässä mm. YouTuben, Avaazin jne. lakkauttamisesta. Jos olet sitä mieltä, ettei tässä ole mitään mieltä, niin käy äänestämässä oheisessa linkissä:www.avaaz.org/en/save_the_in...mp;v=11161

Lisätty: 17.11.2011 - 21:13

Putte46: en ole saanut Avaazilta roskapostia, mutta kyllä heillä tuo rahankeruulinkki on olemassa, en ole kylläkään koskaan käyttänyt.

Lisätty: 18.11.2011 - 11:52

Jokainen voi itse "sensuroida" mitä ei netistä halua lukea, mutta huolestuttavaa on se, että jokin taho sensuroi puolestani sille sopimattomat kanavat, joista tähän saakka on saanut toisenlaistakin tietoa kuin mitä valtakoneisto meille syöttää. Toisin sanoen ihmisten ei haluta ajattelevan omilla aivoillaan vaan heidät ohjataan ajattelemaan tietyn muotin mukaan. Kuulostaa totalitarismilta.

Avainsanat: nettisensuuri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.11.2011 - 05:30

Mielestäni käyttöä lisätä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.11.2011 - 20:07

Onhan meilläkin jotkut youtuben filmit näkyvistä poistettu, kyllä nuo valvovat meitäkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 21:07

Kerro vain heille SP -osoitteesi - jos tahdot paljon roskapostia (spammeja).
Kommentteja e.m. avaaz.org sivustosta:
"good cause but spam. spam spam spam and no stop emails for every cause and its mother. "
"They sent a lot of spam emails. And on the site they ask often for donation. "
"Your information will be shared with unnamed affiliated groups (see privacy policy). "
"spam advertisede "
"I periodically get email from this site, claiming to be sent from some guy I know."

Lähteet:
www.mywot.com/en/scorecard/a...org#page-1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 03:23

Kyllä siellä on valtavat määrät sivustoja, joiden poistumisesta en panisi pahakseni.
Sama koskee myös televisiota ja lehdistöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 08:49

Antaa mennä vain, kunhan perusasiat jättävät, että saa aamusella käydä katsomassa mikä päivä on ja paljonko kello. Aina ei tule seinäkalenteria vilkaistua ja jos vilkaisee, niin on se mahdollisuus, että
katsookin väärän päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 09:02

Youtubet, facebookit ja muut senkaltaiset ovat täysin turhia, ne voisi sulkea. Ihminen pärjää ilman noita ihan varmasti, nettiorjuus on kavala tauti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 09:50

Voisihan tuota netin käyttöä supistaa ihan hyvin keinolla millä hyvänsä, sillä kyllä hän se on niin, että mykyisellään netissä on paljon, paljon sellaistakin materiaalia jota ilmankin selviäisimme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 10:20

Mitä sitä ihmettelemään. Ihmetelkööt ne keillä on iso pää.

Napsutellaan me vain hillittömästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 10:42

On siellä paljon sellaista mikä joutaa pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 19:38

Kyllä siellä joukossa paljon joutavaa tavaraa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.11.2011 - 23:52

Liian paljon pahaa on vapaa tieto saanut aikaiseksi, ei ollenkaan paha juttu.