Åbo Akademin professori Alf Rehn ehdottaa Nallelle käytöskoulua. Tulisiko tarpeeseen?

www.taloussanomat.fi/rahoitu...1116830/12

Avainsanat: karhun käytöskoulu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2011 - 09:49

Kyllä.Onneksi raha ei sentää KAIKISTA ole tehnyt yhtä ylimielisiä kuin tästä kyseisestä herrasta....siis miehestä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.11.2011 - 10:45

Mitäpä se vanha kettu siellä oppisi. Nalle on N<llena ja sinä pysyy.
Rahalla on taivaallinen voima.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 12:57

Ilman muuta. Joskus vanhan nallenkin pitää opetella uusia temppuja..onhan hyvät käytöstavat jokaisen sivistyneen ihmisen hallittava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 15:47

Kyllä pitää oppia jotain uuttakin ettei jähmety...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 17:52

Kyllä tulisi suulaalle pojanklopille todella tarpeeseen käytöskoulu, vielä vanhankansan mallin mukaan, koivuniemen herralla ripsauttaen, jos ei tokene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 10:06

Ei ole Nallen ensimmäinen tuon tapainen lausunto. Mihin sitä koira karvoistaan pääsisi, vaikka kuinka koulutettaisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.11.2011 - 23:37

Vieläkö vanha koira oppisi istumaan, epäilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2011 - 05:19

Tarpeeseen tulisi. Kyllä.