Vantaan Viertolassa varustauduttu jo talven varalle,onko napsuilla samat mielessä?

omakaupunki.hs.fi/paakaupunk...sti/53467/

Avainsanat: talvivarustelua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2011 - 07:27

Eipä ole väestönsuojan tuuletusputkia korpimökissä. Tielaitos on kepittänyt tuon 30km ainakin. Parikertaa on kauppareissulla yksi napannut sisäkurvissa auton peiliin. Näkyy olevan sisäänpäin kovin kallellaan. Joten ajolinja näyttää minulla pysyvän oikeassa laidassa ja samana.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.11.2011 - 03:34

Ei taida olla tarvetta aurausmerkkien pystyttelyyn.
Toivottavasti nuo kepit saavat olla paikoillaan lumen tuloon asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 08:06

Noinhan ne kannattaisi tärkeät kohteet merksta. Auraajat ovat tunnetusti kiireistä ja joskus jopa sokeaakin väkeä.
Puolisoni yritys otti eräänä vuonna vastuulleen yhden tienpätkän aurauksen. Olimme silloin syyslomalla Tunisiassa, ja sinne tuli asukkaan soitto, jossa hän valitteli, että postilaatikonkin veivät. Siellä Tunisian auringon alla se tuntui varsin kaukaiselta murheelta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 08:56

Ilman viittojakin jalkakäytävällä edetään hyvin, ei mennä autotien puolelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 08:57

Ei todellakaan missään näy... ja tuskin noin korkealle edes tarvitsee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 08:58

Meitillä ollut parina viime talvena niin paljon lunta, että on kepit kyllä peittyneet monesta kohtaa lumeen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 09:09

Kyllä talvea on ajateltu ja tie on viitoitettu samanlaisilla muovisilla tikuilla ja luonnon kepeillä. On muuten itse sekin täällä tehtävä ja aurattava.I,km tiellä pituutta.Tätä tehty jo täältäkäsin viimeiset 100v.tta. näin. Ei kunta korvia ole lotkaissut. Nyt tiedossa , tulossa muutosta ,kun taisteluja käyty.Saas nähdä, kuin käytännössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 10:59

Meidän kulmilla ei viittoja tarvita elleivät talot peity lumeen - niin eihän niistä viitoistakaan olisi silloin hyötyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 17:41

Eipä ole näkynyt merkintöjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 04:07

Kyllä meillä aurausmerkit ovat jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 09:43

Opastimet on hyvä laittaa paikalleen joitakin auraajia varten. Kyllä ne yleensä hommansa osaavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.11.2011 - 23:32

Näillä savolaisäijillä on vielä sen verran ruista ranteessa, että jaksavat vääntää aurausteikut ja risut maahan.