amu
Kysytty: 16.11.2011 - 13:57

näkyykö muilla mainos tuossa ylärivillä missä on mm. omanapsu nappula?

en pääse omaan napsuun kun aukeaa aina tuo mainos siinä päällä!

Avainsanat: mainokset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2011 - 10:30

Ilmeisesti sinulla on uudempi versio selaimesta (ehkä IE8 ?) kuin jolle tämä sivusto on suunniteltu. Kannattaa kokeilla selaimen compatibility view -ominaisuutta. Selaimen ylärivillä (www-osoitekentän jälkeen) on painonapit, joissa ensin pitäisi näkyä "katkaistun paperin" näköinen pieni nappula siinä refresh- (vihreät nuolet) ja stop-nappulan (punainen ruksi) vasemmalla puolella. Paina tuota nappulaa. Toinen tapa on mennä selaimen tools-valikkoon ja valita sieltä 'compatibility view'.

Näissä kysymyksissä auttaisi huomattavasti, jos kysyjä kertoisi ainakin, mikä on käyttöjärjestelmä (esim. Win7) ja mikä on selain ja sen versio (esim. IE8).

Kysyjän kommentti

meillä tosiaan päivitettiin töissä koneet tuoreempaan käyttöjärjestelmään (win7), olisiko johtunut siitä, en ole ongelmaa sen jälkeen huomannut ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.11.2011 - 14:10

Minulla on joskus ollut, mutta kyllä se jollain konstilla siitä olen saanut häivytettyä.
Katsoppa, ettei ole ruksia, nekin ovat joskus niin pienellä, että ei hevin huomaa, tai sitten
napsauta tyhjällä, yleensä häviää. en minä ainakaan osaa muuta sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 15:11

Ei ole päällä vaan yläpuolella. Selaimeni on IE tai Ghrome.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 15:31

Yläpuolella on ei häiritse ainakaan minun konettani...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 16:46

Ei ainakaan häiritse. Napsauta uudestaan siinä päällä tai ulkopuolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 19:20

On yläpuolella, ei oma napsu-rivin päällä, joten ei häiritse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 19:37

Mainoksia vilisee ja vaihtuu,muttei oman napsuni päällä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 00:30

Ei näy mainokset ollenkaan, koska minulla Mozilla Firefox 8.0 ja siinä Laajennuksista on käytössä Adblock Plus 1.3.10 "Mainokset ovat menneisyyttä".
Mikä selain sinulla on käytössä? Kokeile jollain toisella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 03:56

Sun täytyy varmaan vaihtaa selainta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 09:31

Selaimen ja sivuston yhteensopivuusongelmasta on kyse, kuten andek mainitsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.11.2011 - 23:04

Tämäkin sivusto tuntuu olevan mainoksia täynnä. Minulla eivät kyllä häiritse sivun käyttöä.