amu
Kysytty: 16.11.2011 - 13:40

mitä pahaa on tällaisessa lausunnossa? www.iltalehti.fi/uutiset/201...4_uu.shtml

Avainsanat: hakkarainen politiikka peruss

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.11.2011 - 14:19

En näe siinä pahaa, jos linnan kutsuihin ei osallistu, mutta en pidä suotavana, että esteeksi vedetään homot ja lampaat niihin juhliin.
Ajatellaan sitten pienessä pääkuvussa mitä vaan, mutta kyllä meidän on hyvä pienen maan tasavallan
presidentin juhlia kunnioittaa. Onhan se pitkä perinne, ei ole oikeastaan asia muutaman ihmisen poikotoida.
Juhlitaan itsenäisyyttä , vaikka asiat korpeaisi kuinka.

Kysyjän kommentti

olen vastaajan kanssa aivan samaa mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.11.2011 - 14:16

No fiksu poliitikko ei lausu ääneen kaikkia ajatuksiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 15:08

Se on miehen puhetta. Akkojen supinat on erikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 15:26

Jossain pitää pitää suu kiinni, muutenkin jo moititaan rasisteiksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 19:15

Pysyköön Linnan juhlista poissa, jos niikseen tulee, mutta pitäköön suurimmat mölyt sisällään. Viisas ja hienotunteinen ihminen ei lauo kaikkea suustaan ulos, jos jotain käytöstapaoppia on evääkseen saanut.Tämän herran kohdalla eväät taitaa olla melkoisen köykäiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 19:30

Tuskin Oinonen&Hakkaraistakaan kukaan kaipailee,mihinkään eikä missään?!Voisi pysyä haastatteluista poissa,samoin kuin meinaa linnasta olla poissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 20:55

Hakkarainen nyt vaan ON herra, kun siellä kansanedustajana keikkuu.Olisi ihan aluksi jo pitänyt tajuta, että mihin ryhtyy, kun ehdolle meni.Taitaa mieheltä puuttua suvaitsevuutta aikamoinen läjä ja joka suuntaan.Kehtaa vielä arvostella toisia ihan julkisesti, kun ei ole itsekään mikään mallikansalainen.Vai onko kenties omasta mielestään?...Jokatapauksessa aika hyvä juttu,kun ei linnan juhliin ole edes menossa.Lentäisi varmaan sieltäkin ulos tarpeeksi boolia maisteltuaan....Ja tarkemmin kun ajattelee, ei se mies niin herra taida ollakaan...Ei ainakaan osaa käyttäytyä, kuin herrasmies,koska ainakin tuossa yleisivityksessä noin ISOJA aukkoja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 09:00

Kansanedustajan ei pitäisi tuollaista lausua ääneen mutta siinä on kyllä viesti äänestäjille, koskee muitakin persuja kuin Hakkaraista.
Mitä kutsujen boikotointiin ylipäätään tulee, nuo bileet ovat aika turhat kaikenkaikkiaan.TH lausui HS:ssa ikävästi lakia eli järjestäytymisen vapautta vastaan, se oli paha moka. Toivottavasti vastaavanlaista tuolla paikalla olevaa henkilöä ei koskaan enää tarvitse kokea.
En ole katsonut linnan juhlia tv:stä mutta tällä kertaa aion katsoa, määrätyistä syistä.
Kun juttuja lukee iltapäivälehtien sivuilta, on oltava kriittinen, eli sanomisia väritetään aina, ei käytetä niitä sanoja joita haastateltava on käyttänyt ja sanoma värittyy.
Tunnen henkilökohtaisesti läheltä muutaman valtakunnan poliitikon ja koko ajan joutuvat soittamaan lehdille ja oikaisemaan sanomisia. Mutta mikä on mustaa valkoisella, sitä ei voi korjata, ihmiset uskovat ja negatiivinen lausuma on mieluisampi kuin neutraali ja asiallinen.
Tietoja tulee myös mutkien kautta lehtiin eli joku muu kuin asianomainen on viestiä välittänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 14:46

ehdoin tahdoin pahoittaa toisten mieltä. se siinä on pahaa.
vois vähän tietty aatella mitä päästää suustaan -ehkä teki tahallaan.............vähän äksönii tähän itsenäisyyspäivän odotteluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 03:53

Joskus on hyvä pitää pienempää suuta. No kukin taplaa tyylillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 09:27

EVVK.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.11.2011 - 22:58

Tuskin tuo edes sai kutsuakaan. Parempi niin ettei menekään. Valtion viinaksia nautittuaan saattaa nuo mielipiteet ´muuttua. Ja totta on, ylemmille toimihenkilöille nuo bileet on järjestetty, ei tavan kansalaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 12:49

hakkarainen ja muut persut pitäisi laittaa käytöskouluun.