onko santorinissa, kamarissa kallista ravintoloissa?

Avainsanat: santorini kamari kreikka ravintolat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.11.2011 - 08:03

Keskimäärin 30% halvempaa kuin suomessa.
Riippuu tietenkin paikan tasosta.
Mitä enemmän ravintolassa on pöytäliinoja päällekkäin, sen kalliimpi on paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.11.2011 - 09:47

Paikan taso ratkaisee ja on siellä hieman halvempaa kuin Suomessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 12:19

Varmasti Santorinissa monen tasoisia/hintaisia ravintoloita kuten joka puolella.Pieni esim.Ateenasta,tasokas italialainen rantaravintola,paljon tarjoilijoita palvelemassa,baaria,terassia ruokailuun,kaunis,yksinkertainen ja vaalea sisustus ja valaistus(10p.).Pitkä pöytä(7henkeä)valitsi alkupalat,pääruuaksi grillattua ja kahvi lisukkeineen(alkoa)sekä jokunen Tiramisu sekä muutama pullo ital.viiniä(kalliimpaa kuin kreikkal)koko hoito n. 260€,tippiä kerääntyi iso kasa kolikoita(2€ ;-))
Ateenen kulmarafla("kebap")5henkeä,hyvän näk&makuiset annokset pikkupitaleipineen ja pari tuontiviiniä,yhteensä 65€.Kahvit lisukkeineen juotiin naapurissa elegantissa caféssa.Eli hintahaitaria on joka lähtöön.Saarilla emme syöneet paljoa,sillä itsellä gourmet-osasto mukana ;-).
Sinullahan on lähtöön melkein 1 vuosi aikaa...Mitä tahansa ehtii tapahtua maailman taloudessa ja ympäristössä sen aikana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 12:32

Rannan tuntumassa kalliimpaa, paikallisten suosimissa pienissä ravintoloissa hyvinkin edullista.