Mitä tekisit porkkanoista.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2011 - 19:38

Tekisin porkkanoista ainakin Amerikkalaista potkkanatorttua, jonka ohjeen löydät taatun varmasti täältä netistä ja joka on maultaan mitä ihaninta, sekä porkkanamuffinseja joiden ohje löytyy myös täältä netistä ja jotka nekin maistuvat jumalaisen hyviltä.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.11.2011 - 22:30

vaikka mitä
raasteena syödään parhaimmat päältä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 22:53

Vaikka mitä,porkkanakeittoa!!!!!Porkkanasämpyjä,porkkanalättyjä yms...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2011 - 23:27

Itse käyttäisin niitä uunikalan täytteeksi, porkkanakeittoon ym. mihin vain mielikuvitus riittää. Mutta sinä - kokeile vaikka tätä:
www.youtube.com/watch?v=SaBht8Z6LbI

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 06:07

Porkkanakeittoa, raastetta, sämpylän lisänä, kakkuun ym. Itse raastan porkkanoita kerralla isomman erän ja laitan pakkaseen, sieltä otettuna raaste on tosi mehukasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 06:31

Kaikkien edellä mainittujen lisäksi porkkana on hyvää myös leivonnassa. Raasteena parasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 07:56

Raastetta, jossa on joukossa ananasta ja rusinoita. Sosekeittokaan ei ole hullumpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 09:32

Rasteena ja laatikkona , pidän lanttu ja porkkanalaatikosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 09:41

Porkkana lettuja!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 19:38

Porkkanasta saa sata hyvää ruokaa : ) Raasteesta laatikkoon.Paistoksesta uuniporkkanoihin.Minttuporkkanoista rakunaporkkanoihin....muusia...kakkua....lettuja ( NAM!) ... sämpylöitä... muhennosta...keittoa...jne!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 03:45

Raastaisin raasteeksi, ja appelsiinia sekaan. Hyvää on.