olen 11 olen ollut yheden pojan kanssa yhdessä jo pari kuukautta olen varma että hänellä on toinen miten saan sen selville

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 15.11.2011 - 23:24

Olet 11. Keskittyisit ihan johonkin muuhun kuin "seurusteluun", sen aika tulee sitten kun olet siihen kypsä. Anteeksi, mutta mielestäni olet vielä lapsi. Ja lapsen kuuluu nauttia harrastuksista, kavereista ym. muista mitä kuuluu lapsen elämään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.11.2011 - 21:57

Kun pojan taasen tapaat. Ota puheeksi tuo asia . Sillä se selviää, Olethan hänet tuntenut jonkin aikaa. Kysy kuinka vakavissaan hän on suhteen kanssa. Olet aika nuori vakinaiseen suhteeseen mielestäni. Mikäs siinä jos se mutkasttomasti toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 06:04

Kysyt suoraan, jos kiemurtelee kuin mato koukussa, niin tiedät miten asian laita on. Tosin kovin nuori olet ns. seurusteluun, kavaripohjalla kannattaisi vielä mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 07:54

Kysyvä ei tieltään eksy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 08:00

no tota noin rupee salapoliisiksi. seuraat kaverisi puuhia salaa .eiköhän se siitä suttaannu.hyvää sherlock holmes mieltä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 09:45

Voi meillä on kaikenlaisia murheita kestettävänä
Jos ei synkää, unohda kohde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 09:46

Rohkea rokan syö, kysyt suoraan eikä mitää kierrellen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 03:43

Suoraan kun kysyt, niin asia selviää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 12:32

Suoraan kysymällä.