Oletko poltellut tuikkuja,lyhtyjä,ja kynntilöitä näin pimeellä.

Itse jokin aika sitten kävin sytyttämässä ulos kynttilät lyhtyihin.Ovat puiden oksilla .Jouluvalotkin välkyy saunan ikkunan edessä.
Kuulin kun emon perässä paljon pieniä supeja, menivät pakoon suolle päin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.11.2011 - 22:20

Kynttilä pöydällä ja lyhty parvekkeella. Kynttilän valo on kaunis katsella.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.11.2011 - 22:31

Parast aikaa enkelin sylissä palaa tuikku. www.napsu.fi/matkailu/matkak...j%C3%A4rvi

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2011 - 23:21

Eilen viimeksi. Tänään on ilta mennyt täällä, joten en olisi ollut niitä edes vahtimassa enkä näkemässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 06:01

Kyllä pöytäkynntilöitä olen poltellut samoin parvekelyhdyissä on palanut kynttilät. Nyt kun ulkona on näin pimeä kausi, niin kynttilät ovat kauneimmillaan ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 06:33

Tuikkuja ulkona lyhdyissä ja niitä on aika monta. Onnelaan olen asentanut tunnelmavalot ajastimen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 09:11

Kynttiläkruunussa on kerran ollut tuikut ja aamiaispöytää koristaa monena aamuna elävä tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 09:39

Pari viikkoa on jo parvekkeella palanut lyhdyt yötä päivää ja kotona iltaisn polttelen kynttilöitä, sähköisetvalot jouluvalot saavat jäädä kuun loppuun ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 09:43

Kun ilta hämärtyy on aika sytyttää kynttilq ja musteilla ystäviäja tuttavia.
Olen jo polttanut konkun verran, mutta jos rehellinen olen, en okein ole kynntilän poltonkärki-ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 03:42

Kyllä, kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2011 - 12:33

Kylä. Joka ilta. Sisällä ja ulkona.