oletko ollut 'limukan' limusiinin kyydissä?

vaiko kenties ollut itse ratin takana..
miksi kuljit/ kuljitte sillä, mihin olitte menossa, oliko kiva kokemus, vaiko ihan normii taikka turhaa kulkee semmosella...??

Avainsanat: auto limusiini minkälainen kokemus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.11.2008 - 21:44

täällä turussa on valkoinen limukka taksina, olen ollut kerran kyydissä.Mitäs hyvä siellä takapenkillä oli istua ja ihailla punaista sametti verhoilua.Auto kulki tasaisesti ja äänieristys oli hyvä.tavallisesti sen limukan voi tilata esim. hääparille, ja muihin juhla-ajoihin.harvoin se on tavallisena taksina.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.11.2008 - 22:55

Olen nähnyt Yhdysvalloissa ollessani, mutta kyytiin en ole mennyt....ja täällä maaseudulla nauraisivat variksenpelättimetkin, jos limusiinilla ajeltaisiin traktoriteitä...hih..

Ei pure minun tyylitajuuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2008 - 02:12

Joo kaverilla on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.11.2008 - 09:42

Joo muutaman kerran on ollut sellaisiakin tilanteita. Jostain jhlamenostahan sitä aina on ollut kysymys, enkä mä nyt ihan yksin ole limukalla hurvitellut.

Olihan se kiva porukalla hörppäillä samppakaljaa Hesasta Porvooseen.