Mitä meille kuuluu nyt?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.11.2011 - 15:14

Kiitos hyvää. Illan "pikku" askareena kodin perusteellinen siivous huomista asuntonäyttöä varten.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.11.2011 - 15:51

Sen kun tietäis ;-D Tervetuloa,vettä virrannut Vantaan joessa ja paljon...
Kiitos kysymystä,kaikki hyvin kotona,Napsu toimii aika ajoin;tervetuloa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 16:35

Kiitos kysymästä, hyvää kuuluu. Tää on jääny vuorotteluvapaalle työstään vuodeksi. Vaan mitäpäs ittelles kuuluu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 17:08

Hyvää kiitos, elokuviin mennään katsomaan tuo Immortals...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 17:14

Muumiokin on herännyt?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 17:17

Aivan uusi muumio, emme ole ennen tavanneetkaan. Tervetuloa kanveesille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 17:30

Kiitos, hyvää kuuluu. Toivottavasti myös sinulle. Tervetuloa takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 18:35

Kyllä ilo kuulla sellaisiakin joita harvoin kuulee.Ei muutakuin asiaan. Minulle erittän hyvää, flunssat on kiertäneet toistaiseksi. Talven tuloa odotellaan taas.Kohta suksille sivakoimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 19:00

Hyväähän tänne kuuluu, mitäs muutakaan sillä olen oppinut iloitsemaan vastoinkäymistenkin keskellä ja olemaan erityisen onnellinen että saan tutustua minulle ennestään outoihin napsumuumioihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 20:18

Hyvää vain, kiitos kysymästä, entäpä käärinliinahenkilölle?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 20:43

Lähellä pyramideja ollaan, mikäs tässä. Omani on vielä aloittamatta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 21:26

Mikäs tässä on oloneuvoksen napsutellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2011 - 22:56

En tiedä mitä teille kuuluu, minulle kuuluu kaikki mitkä kovaa puhutaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 23:01

elämäntapakiertolaisena kuljeskelen,
sattumoisin pistäydyin juuri täälläkin
veli Ramses taisi pitää pidempää sapattia ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 03:36

Kiitos hyvää kuuluu nyt.