Mitä tietoa Patmos Lähetyssäätiöstä?Omia kokemuksia?

Lisätty: 15.11.2011 - 15:47

En minäkään,mut yks ystävä ehkä hurahtanut tänne...

Avainsanat: patmos??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.11.2011 - 15:14

Koskaan kuullutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.11.2011 - 16:38

Ei niin mittään hajua ou tuosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 17:04

fi.wikipedia.org/wiki/Patmos...A4ti%C3%B6

Jokainen valkatkoon uskontonsa itse, en mene toisten valintoihin puuttumaan..
Uskonnosta tulee pahimmat riidat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 17:23

Kyllä Patmos on lähetyssäätiö. Kerää jokavuosi 10 000 joulun lapselle loulupaketin
mm. Romanian lapsille.
Kun asuin Helsingissä kävin joskus tilaisuuksissa, hyvin lämminhenkinen tilaisuus aina oli.
Meillähän on vain yksi Jumala, meni sitä sitten mihin tahansa kuuntelemaan.
Minä uskon, että viinapullon nauttimisesta ne kovimmat koitokset käydään
toisten kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 17:33

Aivan uusi tuttavuus. Jos on hyväntekeväisyysjärjestö, niin varmaan ihan ok. Jokainen tulkoon uskollaan autuaaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 20:16

Nimen olen kuullut, muuten ei mitään käsitystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 21:24

Outo juttu minullekin. Herää kysymys, miksi ei ole yleisesti tunnettu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2011 - 22:55

Tällaisesta siis kyse. Ei ole kokemusta:
www.patmos.fi/fi/etusivu/?id=2

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 12:59

Jo nimikin aiheuttaa negatiivia mielleyhtymiä, oli jokin rikosvyyhti taannoin selvitettävänä, en muista sen tarkemmin. Tuollaisiin lahkoihin pidän erittäin suuren kohteliaisuusvälin, en ole taipuvainen hihhulointiin. Saalistavat heikkoja ihmisiä riveihinsä.
Toimivat nykyään aika piilossa , johtuu varmaan niistä rötöstelyistä.
Uskonnon varjolla tai suojassa ei rikoksia saa tehdä, ei ole lieventäviä asianhaaroja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2011 - 03:35

Aivan uusi juttu minulle, en ole koskaan kuullutkaan.