Onko tässä autossa tohelot poliisit?

Tosin Oregonissa... katso video

www.iltalehti.fi/nettitv/?32276593

Avainsanat: seinästä läpi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2011 - 04:58

No näin näyttäis olevan.

Kysyjän kommentti

Ei kuulunut sireenin ääntä ja silloin ei polisikaan tarvitse hurjastella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.11.2011 - 10:12

Minusta sen toisen auton kuski oli aika tumpelo..ei tainnut vilkkua näyttää kääntyessään vasemmalle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 11:17

No siinä sattumuksia kerrakseen.. sattuuhan sitä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 13:08

Poliisi pysäyttää kuorma-auton ja nuhtelee kuskia siitä, että lasti tippuu huonon sidonnan vuoksi pitkin tietä. Kuski käskee poliisien mennä kiusaamaan oikeita rosvoja ja jättämään rehelliset työmiehet rauhaan.

Poliisit pitävät kuitenkin päänsä ja kirjoittavat sakot. Kuski ei sakkoa hyväksy, joten lopulta päädytään käräjille.

Käräjäsalissa kuormurikuski aloittaa selityksensä: "Olin hiekoittamassa tietä..."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 13:28

Tohelointia kerrakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 13:45

Tohelo,tohelompi,toheloin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 17:38

Huono ei ole kenkään, vaan toinen on heikompi toista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 19:58

Jenkkipoliisit Keski-Suomen rallipoluille harjoittelemaan ajotaitoa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 21:03

Samantapainen törmäys kuin Loebilla englannin rallissa siirtymätaipaleella. Kummassakin oli lopputuloksena keskeytys. Kenties tohelontia.