Viisi uutta elokuvaa tehdään eräästä tunnetusta etsivähahmosta. Kenestä ja mistä on kyse?

Itse odotan oikein kovasti näitä tulevia elokuvia.

Lisätty: 15.11.2011 - 12:53

5 pisteen vihje: henkilöllä on hyvinhoidetut viikset...

Lisätty: 16.11.2011 - 14:05

Kyllä, Hercule Poirot. Ihanaa, kun tekevät vielä uusia juttuja. Siinä hahmossa on karismaa, ihana hieman naiivi herrasmies jonka voisin ottaa miehekseni..jos sellainen tyyppi olisi oikeasti olemassa. Näyttelijä on huippu ammattilainen.

Avainsanat: ulkomainen elokuva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.11.2011 - 13:08

Jos Poirotista on kyse, asia on hieno. Pidän niistä tarinoista ja hahmosta. Irtoviiksensä ovat ok!

Kysyjän kommentti

Kiitokset vastaajille. Odottelemme siis uusia elokuvia ja iki-ihanaa herrasmiestä ratkomaan murhia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.11.2011 - 08:44

Olisko Marita Jurvasta? En odota mitään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 08:52

Minä en tiedä nyt kuin Tintti-elokuvan, mutta Tintti ei ole etsivä ja elokuvia tähän tietoon vain yksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 09:05

Minä haluaisin katsoa Hercule Poirot-elokuvia; toivottavasti näitä ollaan filmatisoimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 09:20

eipä tule mieleen, sillä en enään seuraa elokuva maailmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 09:25

En minäkään tiedä mutta ite tykkäsin nuorena Mrs. Pollifaxista. Veikkaan kuitenkin Mma Ramotswe (meniköhän nimi oikein?)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 11:37

Maltan Haukka oliskohan tämä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 13:25

Ei kai Ameriikeissa Hollywood-kiillotettu Hercule Poirot,joka puhuu aitoa keskilännen längvitsiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 19:53

Hyvinhoidetut viikset muistan ainoastaan Hercule Poirotilla, toivottavasti tämä herra olisi noiden elokuvien sankari ja vielä suurempi toive, että ne tehtäisiin brittiläisellä ammattitaidolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 20:29

Hercule Poirot mitä ilmeisimmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2011 - 22:43

Muistaakseni Poirotilla oli komiat viikset - tosin niillekin on sanontansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 04:57

Poirotista on kysymys.