Tulostin huusi uutta värikasettia,hankin sen ja paikalleen,nyt huutaa kaksi muuta väriä.Mistä edullisimmat värikasetit Canoniin?

Edelleen tulostus kesken.Joka tapauksessa ÖITÄ!

Lisätty: 15.11.2011 - 00:32

Pesin hampaat ja tulin vaan lisäämään ennenkuin joku kullannuppu ehdottaa Verkkokauppa.comia.JOS olis kesäyö voisin mennäkin,olis aika romantillista käydä keskellä yötä värikasettiostoksilla,mutta en marraskuun yössä,pimeässä kuin Ruslands helvete.

Lisätty: 15.11.2011 - 13:47

Tilasin inkclubista+pölypusseja dustclubista=säästin postimaksut,mutta kalliiksi tuli patruunat;-(,mutta kunhan tulevat saan tulostettua;-)

Avainsanat: canon värikasetit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.11.2011 - 00:29

InkClubin olen jättänyt paitsioon;
www.vertaa.fi/q/canonin%20musteet/
Kerro mistä ostit! En osta kuin canonin värejä.

Lisätty: 15.11.2011 - 12:10

Kyllä sähköposteja tulee muiltakin markkinarakomiehiltä ja niitä ei taho saaha lopetettua millään?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.11.2011 - 00:36

Täältä saat infoa!
www.tulostinmuste.info/muste...tailu.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 01:10

mielestäni ei kannata käyttää Canonissa muutakuin Canonin omia värejä, saattaa kohtapian olla tulostimesi entinen. minun 8-värin Canon tulostin on käyttänyt koko ikansä vain Canonin omia värejä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 08:49

Palisanteria peesaan, köyhän ei kannata ostaa halpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 09:26

Minä tilaan inkClubista, nopea palvelu ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 11:38

inkClubista saan vallan sähköpostiviestiäkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 20:23

Tuolta minä hankin.

www.verkkokauppa.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 20:43

EET Finland mainosti joskus halpoja ? tuotteita. Tsekkaa löytyykö halpaa tuotetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2011 - 22:37

Olen jo pitkään tilannut InkClupilta mustetta. Heillä on jopa maanmainioita kylkiäisiä - tosin eipä viimeistä ole kuulunut.