Miksi miesten lehdissä...

...on naisia mutta naisten lehdissä on harvemmin miehiä? Varsinkaan niitä hyvännäköisiä...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 14.11.2011 - 21:02

taitaa olla niin että molemmat sukupuolet katselevat mieluummin sitä kauniimman näköistä lajiketta lehdestä riippumatta ;)

Kysyjän kommentti

Voipi olla niinkin... :D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2011 - 18:18

Selvä asia. Joo....Se on niin, että kun nainen kekkuloi alasti, se on erotiikkaa (vaikka tekisi sen kuinka härskisti ja vaikka mitä reikää levitellen tai jollakin täyttäen) ja kun miehen vehkeet vilahtaa, se onkin sitten jo heti pornoa! Näin se menee.

Niin ja yksi syy muuten sekin, että naisilla on NIIN paljon parempi tuo mielikuvitus....

Lisätty: 14.11.2011 - 18:57

Sekin tuli mieleeni, että kun mies täyttää 50v,on hän AINA niin sharmantti ja nuorekkaan näköinen,hiukan harmaata ohimolla ja vatsaa keränneenä.Nainen täyttäessään saman, on taatusti jo hieman rupsahtanut kaikin puolin.Vai miten se nyt meni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 18:29

Ehkä niitä hyvännäköisiä miehiä on niin harvassa. Ajatelkaapas nyt vaikka näitä meidän presidenttiehdokkaitamme nakukuvissa...kuka viitsisi noita miehiä ihan maksullisesta lehdestä katsella! Mutta ehkä Eva Biaudet olisi ihan hauskan näköinen vähän vähemmissäkin vaatteissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 23:58

Naistenlehdet ovat täynnä lumppuja, kankaita ja kuteita... ja kun ne poistetaan syntyy miestenlehtiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 08:37

Tämä onkin muuten huutava vääryys! ja naistenlehtien vähäpukeisissa kuvissakin on yleensä naisia alusvaatteita esittlemässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 09:47

Mies ja nainen alastomuudessa ovat kaunista katseltavaa. Vain meidän likainen mielikuva saa ne saastaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 11:20

Sitä samaa on tullut mietittyä...
Ja kun oli kisa jossain netissä kesäleijonat niin ei todellakaan silmää miellyttänyt yksikään... oli sen verran kaameita tapauksia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 13:35

pistetään pystyyn suomalaiselle normi naiselle tarkoitettu lehti.
saadaan ite päättää mitä kuvia tulee ja paljonko.
pornolehtiä en kaipaa - mutta miehen kroppa voi todellakin olla kuolaamisen arvoinen...............

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 20:00

Tämäkin on kiinni lukijoista (maksajista).

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2011 - 22:28

No suoraan sanoen - kuva niitä heiluvaisia viitsii katsella. Ei ole kenties tarvetta niitä lehtiin tuupata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 09:06

Kyllä esim. Eeva-lehdessä haastatellaan myös miehiä mutta miehiä ei niin vaan saa lehtien sivuille uhreiksi, ovat pikkasen viisaampia. Ne miehet joita Eevassa on esitelty ovat kyllä sellaisia joilla on joitain ongelmia....
Ketä tahansa miespersua en haluaisi lehtienkään sivuilla nähdä..... ei kansikuvissa...!
Miehiä liikkuu livenä kaikkialla, miksi niitä pitäisi lehdissä olle kuvina??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 04:47

Hyvä kysymys.