Ostan säiliöpakastimen.Mikä koko mielestänne olisi sopiva kolmen hengen talouteen?

Pakastin täyttyy lähinnä marjoista, kalasta ja lihasta.

Lisätty: 14.11.2011 - 21:07

Ja säiliöpakastin tässä tilassa ainoa vaihtoehto...Ja sopiva!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2011 - 16:13

Osta mahdollisimman pieni, sillä muuten tulet täyttäneeksi sen kaikella ihan turhalla. Muista, että ruoat eivät yleensä parane pakkasessa. Pienen pakastimen sieällön pystyy vielä jotenkin hahmottamaan, suureen hukkuu kaikki...

Kysyjän kommentti

Kiitos vastaajille !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2011 - 11:09

Litramäärää en osaa sanoa, sillä meillä on sellainen pystymallinen pakastin jää-viileänkaapin vieressä. Mutta ei nyt varmaan ihan hirveän iso tarvitse olla. Meillä riittäisi pienempikin, koska emme kalasta emmekä metsästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 11:12

miten olisi 200-300 litrainen itselläni ainakin tuo 300 litrainen on ja tullaan toimeen...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 14.11.2011 - 11:21

riippu aivan kulutuksesta ja siitä ostetaanko vai kerätäänkö täyteen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 11:24

Onkohan minun joku 240,l hyvin palvelee. Mulla on jääkaaissa vielä pieni yläosa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 13:55

Osta niin suuri, kuin sopivasti kotiin mahtuu. Tilaa ei ole koskaan liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 15:06

Sadanlitran pakastimeen mahtuu yllättävän paljon, kun käyttää mahdollisimman paljon muovipussia pakasteiden säilyttämiseen. Varsinkin marjat voi pakastaa aina muovipusseissa. Rasiat vievät aina muotoilun vuoksi turhaa tilaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 15:30

Meillä on 261 litrainen kaappipakastin. Tämän lisäksi jääkaappipakastin. Molemmat suht' täynnä. Kaappipakastin vie vähemmän lattiatilaa ja näet helpommin laatikoiden sisällön. Olen tyytyväinen tähän malliin www.miele.fi/fi/kotitalous/t..._21930.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 21:03

Parisataalitrainen ainakin, itse ottaisin kyllä kaappimallin ennemmin kuin säiliöpakastimen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2011 - 22:25

Siihen vaikutta tosi paljon se mitä sinne laitetaan. Itselläni on kolme erikokoista pakastinta - kahden hengen taloudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 04:40

Ehkä jokin 300 litrainen, riippuu paljonkon pakastat, ja keräätkö sinä paljon luonnonantimia.