No tällä perusteella veljenikin voisi toimia lääkärinä! Onkos napsumiehissä yhtä "pätevän" koulutuksen saaneita?

www.mtv3.fi/uutiset/rikos.sh...armeijassa

Avainsanat: lääkintäkoulutuksella lääkäriksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2011 - 11:06

No kylläpä sitä osataan kun tarve vaatii olla vaikka lääkärinä!!!!!!!!!!!!!!!!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2011 - 10:26

Heh...Tartteekin mainita asiasta poikani isälle.Olisi sitten armeejan perusteella lääkäri hänkin! Ei muuta, kun praktiikka pystyyn ja operoimaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 10:43

"Lääkäripula" poistuisi aika nopsaan tai ainakin helpottuisi jos lääkinnällisen koulutuksen intissä suorittanut olisi pätevä lääkäri. Itsekin saattaisin selvitä aika pitkälle......
jo on aikoihin eletty!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 11:09

Kyllä täytyy olla paremmat paperit, vieläkin hämmästyttää kun täällä ollaan kaikessa niin tarkkoja ja tällaista sattuu, herää kysymys!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 12:00

Minäkin olen toiminut lääkärinä jo melkein 40 -vuotta ja hyvin on mennyt! Kaikki jotka eivät ole kuolleet elävät vieläkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 13:53

Kyllähän kaikenlaisia "poppakonsteja" on, mutta lääkärin hommat on vähän niin ja näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 14:03

Hyvin on armeija kundin kouluttanut,hyvää liksaakin nauttinut ja laajan asiakaspiirin hankkinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 17:11

Tuli käytyä Res Lääk au.n v.1967. Kari Salmelainenkin oli samassa porukassa.
Miksen ryhtynyt valelääkäriksi:)?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 17:37

EA 3 käytynä, hätäensiapu kurssikin, työvoimakoulutuksena ei kuulema valelääkärikursseja järjestetä ainakaan miun paikkakunnalla. Olisin hakeutunut sinne, mut ei kuulema oo. Nitroo, nitroo, nitroooo....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 21:00

-70 tai -80-uvulla oli tv:ssä tämä toiveammatti tietoisku, jossa pienen tytön haave oli olla" lääkäri-hoitaja tietennii", tuolla perusteella voisin siis olla jonniinlainen lääkäri minäkin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 22:55

Ei tarvitse olla kuin hyvä itsetunto , hyvät puhelahjat ja varmat otteet.Hymyä silloin tällöin ja valkoinen takki. Eiköhän siinä ole hyvä lääkäri joka kuuntelee.10 v.tta käytännön työtehtäviä, vihdon tuo lääkärinpaperit .Aina täytyy olla harjoittelua.Ura on varma.Maksaa tunnollisesti omasta palkasta veron valtiolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2011 - 22:23

Kenties minäkin olen rouva tohtori - olenhan hoitoalan koulutuksen saanut ja tiedän paljon lääketieteestä. Lepoa ja särkylääkettä osaa jokainen määrätä. Mistä enää tietää keneen tohtoriin luottaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 04:39

Kaikkia valelekureita sitä onkin, pitäisiköhän minunkin avata vastaanottopiste.