Keräileekö kukaan napsu Pauligin kahvipurkkeja?

Viime vuosina on Paulig teettänyt jonkun taitielijan kuvituksella kahvipurkkeja, joita myydään siten, että paketti Juhla Mokkaa purkin sisällä. Itselläni on edellisvuosien purkit ja eilen sain tuliaisena tämän vuoden purkin. Ihan kauniita ovat keittiön hyllyllä. Myös pari hyvin vanhaa purkkia hyllyä koristaa.

Avainsanat: kahvipurkit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2011 - 11:21

Tuolla puuliiterin hyllyllä näkyy olevan liki 100 vuotta vanhoja rivissä. Niin olishan edellinen asukaskin jo 110 vuotias jos olisi täällä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2011 - 10:22

Minulla on muutama ikivanha purkki, joten en niitä liiemmin enää keräile. Keräileminen on muutenkin vähän vaikea harrastus, kun kaikki kaapit ja komerot tulee ihan täyteen. Keräilen satunnaisesti vanhoja käsitöitä. Ne voi aina rutata jonnekin vaatekaapin kätköihin. Haaveilen käsityömuseosta. EHk'ä joskus perustan sellaisen. Rakennus on jo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 10:42

Niitä on roikkunut käytössä jo jostain 70-luvulta asti, silloin kun niitä kauppoihin tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 10:51

En kerile, en mitään purnukoita ylipäätään, mutta sain liikelahjana puna-valkoisen Pauligin kahvipurkin jossa oli paketti JuhlaMokkaa myös. On käytännöllinen purkki, sitä käytän kahvipurkkina mutta kahvi ei ole JuhlaMokkaa vaan muuta kahvia.
Keräilen van oikeata antiikkia eli arvokkaampia esineitä, niitäkin suurella harkinnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 11:11

Eipä tule kerättyä, itselläni kauniissa Tupperwaren purkissa kahvin pidän...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 13:52

Olen vienyt lahjoittanut vanhat Turun kauppahalliin ihmisten katseltavaksi.
Siellä on nähtävillä paljon nostalgisen vanhoja tuotepakkauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 14:07

Mun kaapissa on yks vanha peltipurkki,jossa Paula-tyttö kyljessä,sisältänyt joskus Presidentti-sekoitusta,parasta ennen 15.10.1992.Kulkenut isäni hoteista mun kaappiin,nostalgiaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 15:00

Voi kun pääsisi tuonne Jumppiksen puuliiteriin. Ovat kirppareilla kysyttyä tavaraa, kalliitakin. Muutama purnukka on vaikka antiikkia ei olekaan. Niillä on historiallista arvoa silti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 18:34

Muutama vanha kahvipurkki hyllystä löytyy, kauniita ovat ja kirppiskierroksilla löydettyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2011 - 22:21

En kerää. Ainoa kahviin liittyvää on se, että keräilen ystäväni siskolle kahvipusseja. Hän tekee niistä kaikkea kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 04:38

On mulla muutama vanhempi purkki olemassa. Mutta näitä uusia ei ole.