Mitä tarkoittaa ,kun sanotaan että olen parisuhteessa jonkun kanssa?

Täällä yksi uuno kyselee,kun en tierä...mitä tarkoittaa...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2011 - 06:57

Silloin pitelette jalkoja saman pöydän alla. Elikäs asutte yhdessä joko avo- tai avioliitossa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 14.11.2011 - 07:47

kysyjä lienee niin nuori että asuu vielä äidin helmoissa, mutta voi parisuhteessa olla ilman yhteistä asuntoakin, tai vaikka eri paikkakunnilla voi asua, se on lähinnä sopimusasia, ollakko vai eikö olla, siinäpä kysymys ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 07:47

On löytänyt ystävän, jonka kanssa haluaa asua saman katon alla. Esim.Avio tai Avoliitto yhdessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 08:31

No sitä, että seurustelet, olet kihloissa, avoliitossa tai avioliitossa jonkun kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 08:32

Mitä ilmeisimmin on kyse siitä ettei olla avioliiitossa, se nyt on selvää. Nuoret käyttävät ehkä myös seurustelusuhteesta tuollaista nimitystä. Mielestäni myös avoliitto on parisuhde koska ei olla sitouduttu virallisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 09:38

Olet avo-tai avioliitossa henkilön kanssa. Minullakin on hyvä ystävä emme asu yhdessä, ja enne ole
avo- tai aviopari.
Välillämme on syvä ystävyys ja puolin ja toisin ystävyys ja avunanto suhde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 10:08

Ystävän kanssa ei mennä sänkyyn.Jonkinlaisen kumppanin kanssa kyllä.Toki kumppanista voi saada myöhemmin sen ystävänkin itselleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 10:36

Kaikkensa kun yrittää, niin kyllä se aikanaan selviää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 11:28

Lähinnä parittelusuhdetta tarkoittaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 11:41

Parisuhde = suhde, jossa on kaksi osapuolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 12:17

Tässä sulle tiedoksi kaikki vaiheet parisuhteen historiasta.

Ennen pojat olivat poikia, laivat puuta ja miehet rautaa. Nykyään tytöt potkivat sulhoehdokkaita munille, laivat mukavuusliputtavat ja miehet juovat yrttiteetä. Kuinka tähän on tultu? Ja entä sitten?

20-luvulla mies halusi seksiä, ja nainen antoi jos viitsi. Yleensä hän ei viitsinyt, koska mies oli niin itsekäs rakastaja. Mies opiskeli, tienasi ja keskusteli työväentalolla maailman tärkeistä asioista. Nainen huolehti kodista.

40-luvulla mies halusi seksiä, ja nainen antoi, koska sodan aikana hommasta oli tullut harvinaista. Mies teki töitä, joi viinaa ja tappeli. Nainen huolehti kodista.

50-luvulla mies halusi seksiä, koska se oli tapana. Nainen ei antanut, koska se oli likaista. Mies rakensi Suomea, ja nainen kasvatti lapsia.

70-luvulla mies halusi seksiä, ja nainen antoi, koska hänkin sai nyt nauttia siitä. Mies rakensi kesämökkiä. Nainen poltti rintaliivit ja halusi elämäänsä jotain jännää. Lapsia ei kasvattanut kukaan.

80-luvulla nainen suostui yhä seksiin, koska miestä piti vielä opettaa. Mies yritti olla isäntä talossa ja tienasi sekä rutosti että mahahaavan. Nainen kävi töissä tavatakseen mielenkiintoisia ihmisiä, saadakseen varat "kulttuurimatkalle" Italiaan ja maksaakseen opintolainansa. Kesäleskeksi jääneet miehet puhuivat tunteistaan.

90-luvulla nainen halusi seksiä. Mies säännösteli moista, kun siitä tuli vaan suorituspaineita. Kukaan ei enää halunnut miestä töihin, kun hän oli mukana synnytyksessä, kärsi sen jälkeisestä masennuksesta, oli isyyslomalla ja aina poissa, kun lapsella oli korvatulehdus. Mies jäi kotiin ja kirjoitti kasvisruokakirjaa. Nainen teki työn ohella lisensiaattitutkintoa, opiskeli ranskaa, osti perjantaipullon ja löi miestä.

2000-luvulla nainen haluaa seksiä, ja mies antaa jos viitsii. Yleensä hän ei viitsi, koska nainen on niin itsekäs rakastaja. Nainen opiskelee, tienaa ja keskustelee globaalista ongelmatiikasta oman alansa uutisryhmään linkitetyllä chat-foorumilla. Mies ulkoiluttaa koiraa, koska hän ei osaa kasvattaa lasta. Siitä huolehtii kuusivuotisen yliopistokoulutuksen saanut lastentarhantäti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 13:43

Seurustelua, kihloissa ja naiminsissa kaikki tarkoittavat samaa parisuhteessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 15:34

Sinulla on vakituinen tyttö- tai poikaystävä. Avoparit ovat avoliitossa ja avioparit naimisissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 17:32

Nykypäivänä ei yhtään mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 11:52

No nyt on asiat päin prinkkalaa, jos joudut kyselemään kenen kanssa olet parisuhteessa. Etkö itsekään tunne tätä Jonku:a? En minäkään. Mutta onnellista yhteiseloa silti, mikäli yhteiskunta suo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2011 - 13:39

parisuhteessa sitoudutaan toiseen tositarkoituksella. ei köyritä toisia samanaikaisesti
asua voi erillään tai yhdessä. mutta yhteinen sopimus - yhdessä ollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2011 - 22:02

Asut jonkun kanssa samassa osoitteessa. Jonkun ei ole eläin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 04:01

Asut ystävän kanssa saman katon alla.