Millä mielellä napsulaiset pyhien jälkeen uuteen alkavaan viikkoon ja arkeen?

Itse reippaallla ja hyvällä mielellä taas uuteen päivään....netissä oloa ja asioiden hoitoa kaupungilla käyden...siinähän se päivä vierähtää kummasti....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 14.11.2011 - 07:48

huomenta, aamuviikko alkoi ja unenpuute vaivaa heti alkajaisiksi;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2011 - 06:59

Huomenta vaan. Iloisella mielellä taas päivään uuteen. Uunissa on tulet ja juuri join kahvia. Samalla seurasin uutisia mielenkiinnolla. Norjassa Breivik astuu oikeuden eteen. Hyvää päivän ja uuden viikon alkua kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 07:54

Huomenta kaikille, jotka lukee tätä hyväntuulista napsua.
Ihan kivoilla mielin. Maate illalla sänkyyn käytiin ja nukuttukkin oikein hyvin. Meillä yövaloa orava sytytteli ahkeraan. Kerää sammaleita ja naavaa pesäänsä lämmikeksi. Taitaa tulla kylmemmät ajat.
Hyvä tuulinen raika ilma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 08:34

Hyvällä mielellä. Tulevaa viikonloppua ja tallinnan reissua odotellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 08:54

Huomenta kaikille..Pientä jänniystä kyllä on..Tänään otetaan hakaset pois mieheni leikkaushaavasta.
Toivon mukaan haava pysyy kiinne,että ei ala vuotamaan..kun on todella paljon nestettä selässä.todella pahasti pullistunut..on kun puhallettu ilmapallo,missä neste hölskyää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 09:03

Huomenta täältä Oulustakin. Meillä mies toipuu keuhkokuumeesta ja muu porukka flunssasta. Aamutaivas on kaunis kaikissa pastellinväreisään. Yöllä nautiskelin muutaman tunnin omaa aikaa, kirjoitin tarinan ja ymmärtelin asioita. Nyt on hyvä mieli eikä väsytäkään liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 09:47

Täälläkin on Sirkkaliisa jo noussut ylös pehkuista 7 kieppeissä.
Mutta aamun askareet tehdään ennen napsua.
Viikonvarrelle en ole suuria suunnitelmia tehnyt, koska jokainen päivä tuo tehtävät tullessaan.
Huomenna menen ehtolliskirkkoon , tarkoitettu seurakuntaan kuuluville vammaisille ihmisille.
ei niin , etteikö vammaiset voi muulloinkkin käydä, mutta tänäpäivänä on avustajia sellaisille,
jotka sitä tarvitsevat.
Meitä on noin 10 henkeä aina ja kirkon jälkeen on lämmin kehvihetki tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 10:11

Työt alkaa huomenna.Olkapää ei todellakaan ole kunnossa, mutta pakko töihin välillä mennä....Pientä jännitystä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 10:35

Aamukahvit juotu, netissä lehdet luettu. Tuli napsuttelun aika.

Mitähän loppuviikko tuo tullessaan, sitä ei vielä tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 11:10

Uusi aamu uudet kujeet!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 17:25

Iltapäivää, työpäivä jäänyt jo taakse, iloisella mielin talvea odotellen loppuviikkoa kohti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2011 - 22:01

Paras maanantai pitkästä aikaa elämässäni. Kiitos ystäväni jonka luo sain mennä vierailulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 04:00

Hyvin alkoi uusi viikko.