Piparinleivonnan Suomen mestaruuskisat 10.-11.12.12. Aiotko osallistua??

Teetkö itse pipareja, entä millaisia, annatko mielikuvituksen lentää?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.11.2011 - 08:31

Teemme piparit taikinasta alkaen lasten kanssa kotona. Mielikuvitus lentää ja piparimuotteja on iso laatikollinen kaapissa. Ei niitä taideteoksia joudeta näyttelyyn kuskaamaan, ne pistellään poskiin ja lopuilla koristellaan koti! (Ja respeti on aina sama hyväksi havaittu, SantaMarian piparkakkumaustepussin kyljestä otettu)

Kysyjän kommentti

Yhdessä tekeminen on kivaa, näin syntyy ne lapsuuden ihanat joulumuistot!
Kiitos kaikille vastaajille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.11.2011 - 07:25

Kyllä kisaan ihan itteni ja taikinan kanssa kotona. En ole vielä päättänyt minkä taikinan vuoro olisi..suklaapiparit oli aika hyvä, samoin ne johon tuli ripaus chiliä. No onhan tässä aikaa päättää reseptistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 09:17

Eipä tuo kilpailu ole minua varyen, on niin paljon hässäkkää jo tuohon aikaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 11:47

En aio osallistua,enkä tee tänä vuonna joulupipareita itse olleenkaan ,ainoastaan joulutorttuja teen muutaman pellillisen ja vien tuliaiseksi tädilleni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 13:42

Minäkin olen luopunut piparien ja torttujen teosta. Tänä vuonna teen torttuja jos 21-vuotias lapseni tulee
käymään,toiset ovat jo kyllästyneet.
Meillä on niin, että parempi kuin laitan suolasta kahvin kanssa kun imelää, se käy kaupaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 14:02

ostin pieneltä koululaiselta kaksi rasiallista pipareita leirikoulun kassaa kartuttamaan ja ne taitavat riittää jouluun saakka. Ei siis tarvetta itse leipoa vaikka siitä ihana tuoksu kotiin tulisikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 21:30

Ei sitte pätkääkään ole jauhopeukalon vikaa. Osallistumatta jää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 09:07

En leivo pipareita enkä halua osallistua kilpailuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2011 - 21:46

Jos siellä löytyy tumpelosarja - niin ehdottomasti. Luulen jopa pärjääväni siinä erittäin hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 03:55

En osallistu, minä olen huono leipoja.