Onko huominen menu mielessä selkeänä?

Lisätty: 13.11.2011 - 00:03

Byyäää,nymmä itkasen.Voi vasoja voi,aattele kuinka niiden emo etsii ja vollottaa synkissä metsissä ihmetellen mihin sen pikku vasat hävis.Patoihin joutus...

Avainsanat: ns.isänpäivämenu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 12.11.2011 - 23:58

On. Nyt ei ole ohiammuttua hirveä, vaan meidän isi kunnostautui, sillä pari vasaa sattui olemaan kiikarin tähtäimessä. Olen jo syönyt toisen kielen, mutta maksat ovat tallella. Niistä siis huomenna soosia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.11.2011 - 00:49

Minulla helppoa! Menen valmiiseen pöytään niin lounaalla, kun myöhemminkin. Isä taikoo jotakin hyvää lounaaksi ja anopinkokelas tarjoaa hirvisoppaa iltasella.NAM!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 01:46

Hiljaisesti kotona ollen ja isääni muistellen,laitan illemmalla kynttilän palaamaan lyhtyyn,kun en pääse haudalle kynttilöitä viemään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 06:47

Broilerin rintapalat odottelee käsittelyä, siihen lisukkeet ja salaatit, niin siinäpä päivän ateria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 07:41

Isäni on haudassa Rovaniemellä, kynttilä hänelle. Meidän huushollissa ei ole yhtään isää, mutta syödään siitä huolimatta. Possunfileen laitan kohta uuniin. Lisukkeeksi maustetut lohkoperunat, fetasalaattia, porkkanaraastetta ja punajuuria. Jälkkäriksi valkosuklaamousse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 09:16

Broileria riisipedillä....
Kakku koristelematta tulee pikapuoliin tehtyä valmiiksi on kakku kuva myös siihen ostettuna...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 14:06

Meillä isänpäivän menu vielä avoinna, sillä käymme illalla ravintelissa isänpäivän illallisella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 14:56

Eipä tässä mitään erikoista menua ole yksinäisellä ihmisellä.
On vain eiliset kylmät perunat ja jauhelihapihvit.
Ei ole isää kaverina pöydän päässä, hänen
matkansa päättyi jo 35 vuotta sitten.

Mutta minulla on lämpimät ja rakkaat muistot,
joten lämmitän kylmät perunatkin ja pihvit seuraksi.
Omien lasteni isäkin on tähtien takana,
ajatus karkaa usein sinne ja ikävä painaa rintaa.

Ystävät viettäkää isänpäivää, vielä kun on aikaa
Tuoni ei tunne elämälle jatkoaikaa.
Riemuiten isää kiittäkää
tänään on hänen päivänsä juuri.

Lohtuna minulla on kynttiläpöytä,
liekit vielä kultaavat muistot.
Sydän jos särkyikin tuskaan joskus
ehjäksi kokoaa muistojen saatto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 21:08

Ei ollut menu mielessä. Olin nauttivana osapuolena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 03:50

Juu, vähän parempaa oli isän kunniaksi.