Oliko sauna-ilta perinteineen tänään?

Avainsanat: sauna-ilta perinteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.11.2011 - 00:52

Todellakin.Lisänä vain pari lasia shampanjaa, joka mukavasti kutkuttelee kielen alta...Hieman kaviaaria iltapalaksi keksien kera...Juustoja...Ja oman miehen puhdas syli.Elämä on joskus ihanaa.Kun sen oikein ovaltaa...Hyvää yötä kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 12.11.2011 - 23:55

Riippuu hieman siitä mistä roikkuu. Normaali tuo oli ainakin. Isi makkoo ja mie hillun täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 01:43

Minulla ei ole saunavuoroa varattuna ja katselin listaa niin kaikki paikat on niin tupaten täynnä,ettei uusia varauksia voi tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 06:45

En viitsinyt lämmittää illalla saunaa, nuo Guru-juhlat vei kaiken tarmon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 07:47

Kutakuinkin normaalit kuviot..mukavat siis. Oikein hyvin nukuttikin ja minun ei tarvinnut lähteä tänäkään aamuna duuniin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 08:31

Saunomme silloin kun hyvältä tuntuu,siis ei ole perinteistä saunapäivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 09:27

no tota noin saunoin eilen mut voishan sitä tänäänkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 14:08

Meillä saunotaan säännöillisen epäsäännöllisesti, tällä viikolla kiuas kuumeni perjantai-iltana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 14:57

Minun saunapolkuni on nurmettunut.
Lauteet vanhuuttaan lahonneet
Rikki on pesuveden patakin
vesikauha jo hukkunut nokkosten sekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 16:19

Meidän saunaa lämmitetään epäsäännöllisen säännöllisesti - vähän mielihalujen mukaan. Pyritään rajoittamaan kahteen kertaan viikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 21:07

Kyllä oli. Makealta maistui kotisaunan löyly ja saunakahvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 22:09

Kyllä lauantai on saunailta meillä . Eilenkin olimme ja mieheni kysyi haluatko makkaraa, jos hän laittaa lämpiämään. Ei kelvannut makkara, oltiin senverran syöty muuta ruokaa.

Lisätty: 14.11.2011 - 07:58

Niin siinä käy, jos sauna jää käyttämättä. Sirkkaliisan kuvaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 03:50

Se on se perinteinen lauantai ilta meillä.