Miksi teidän isi on parempi kuin meidän isi?

Onnea kaikkea Napsun isille ja isoisille.

Avainsanat: isänpäivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.11.2011 - 09:22

Onnea kaikille Iseille ja papoille...
Itselläni oma isä vielä elossa, ja minulle hän on maailman paras ja varmaan siksi kun omistaa minut....

Kysyjän kommentti

Kiitos. Tuosta ei isi parane.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.11.2011 - 01:40

En voi isääni onnitella isänpäivänä,hän kuoli viisitoista vuotta sitten ...vuonna 1997.Laitan kynttilän palaamaan parvekkeelle illalla hänen muistolleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 06:43

Myös minun isäni on ollut kuolleena reilun 16 vuotta, mutta lämpimät onnittelut kaikille Napsu-isille. Kyllähän se oma isä on paras isä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 14:10

Meidän isi oli maailman paras ja tänä iltana sytytän kynttilän hänen muistokseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 15:00

Kyllä se meidänkin Usko-pappa sinne Teidän isienne joukkoon mahtuu.
Lasteni isä Penttikin heidän seuranaan taivaassa siellä.
Siellä he kaipuumme sanat hiljaiset kuulee,
osattomaksi ei jää yksikääni isä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 21:04

Kiitos, kiitos. Minulle osuu noista vaihtoehdoista kumpikin.

Kakkua, kahvia ja napanteri konjakkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 22:05

Oma isäni ollut onnellisen tietämätön tästä elämästä jo vissiin15v.tta.En hänen paremmuudesta tiedä.
Vertaileen lähtee jotain se muuttuu aika hankalaksi tehtäväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2011 - 09:12

Oma isä on jokaiselle aina se paras mahdollinen, koska on oma, riippumatta siitä onko vielä tässä elämässä vaiko ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 03:49

Isänpäivä mennä vierähti, lapsille se oli tärkeä.