500 000 suomalaista s-postiosoitetta vuodettu netin keskustelupalstalle. 250 000 salasanaa jo selvitetty. Oletko vaihtanut omasi?

www.mikropc.net/kaikki_uutis...ot/a721402

Avainsanat: tietovuoto s-posti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 22:58

Uutinen
www.iltasanomat.fi/digi/jatt...83469.html

Tarkista onko sähköpostiosoitteesi mukana julkisuuteen vuotaneella listalla
Sivusto väittää, ettei tallenna käyttäjän tietoja, mutta kuten Cert-fi varoittaa, omia tietoja ei kannata laittaa tarkistuspalveluihin.
Cert-fi www.cert.fi/tietoturvanyt/20...61529.html

Eräs tarkistuspalvelu:
afterdawn fin.afterdawn.com/mailivuoto.cfm

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 18:35

En käytä twitteriä.
Kertokaa jos joku alkaa esiintyä Napsussa minuna.
(on jo niin paljon salasanoja että niihin sekoo.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 18:35

Tulipa ihan uutena tietona, en ole vaihtanut, ainakaan vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 19:41

En ole enkä taida tuon takia vaihtaa.Minussa ei ole mitään mielenkiintoista kenenkään tietää = ketään tuskin minun tietoni kiinnostaa = niillä tiedoilla ei kukaan mitään tee.
Sitäpaitsi en ole naamakirjassa enkä missään muussakaan "mielenkiintoisessa" mukana....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 19:46

Tuli ihan uutena tietona minulle,en ole salasanoja vaihtanut...saapi katsoa vaihdanko....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 19:49

Keskustelupalstojen,monikossa oikein.Onkohan Napsu mukana,mutta onko Napsu keskustelupalsta?

Lisätty: 13.11.2011 - 12:07

Listalta löytyi,mutta hiukan skeptisena edelleen...voihan noita muljata toisiksi;varmuuden vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 20:03

En vaihda, jos google ei löydä.
Sitten voin harkita, jos lähettelen tilauksia tietämättäni.

Lisätty: 13.11.2011 - 00:40

Vaihtoon meni salasana, kun osoite löytyi tuolta afterdawnin listalta.
fin.afterdawn.com/mailivuoto.cfm
Afterdawn on toiminut niin kauan, että lienee luotettava sivusto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 21:13

Eipä ole minua vieläkään löytäneet...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 12.11.2011 - 21:52

voisihan noita salasanoja välillä vaihtaa, mutta ei niitä sitten muistaisi enää :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 22:18

Eipäs hötkyillä. Hiljaa hyvä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2011 - 23:26

Kahta en vaihda. toinen on Turun sinappi ja toinen on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 08:04

Ei ainakaan vielä tarvitse vaihtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 14:14

Tarkoitus on ollut muutenkin vaihtaa salasanaa pitkästä aikaa joten vaihtoon menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 15:08

en ole vaihtanut ja sähköpostiositteeni ei ole listalla, olen sen tarkistanut.
Hittoko noita salasanoja vaihtamaan näissä tavallisissa sivustoissa, kuka ne muistaa.
Pankkijutut ovat niin monen numeron päässä, että tuskin niihin pääsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2011 - 03:47

Vaihdon salasanat.