Mikä on kaikkien aikojen paras joululaulu?

Ite oon mieltyny Varpunen jouluaamuna,Joulumaa ja Lumienkeleitä-biiseihin.

Avainsanat: joulu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 18:35

Sylvian joululaulu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2011 - 18:32

Hyviä on monia, pidän itse myös laulusta Varpunen jouluaamuna, Sylvian joululaulu mm.
Tässä yksi suosikkini Finntrion esittämän
youtu.be/oVuOO8QZIv8

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 18:40

Maa on niin kaunis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 18:52

kattojen päällä on lunta, tonttu vaan ei saa unta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 20:12

Sika?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 21:07

Pidän monesta, mutta Joulumaa on yksi suosikeista...Samoin Tonttu, vaikka onkin mielestäni liian pitkä Joululauluksi...Niin ja joo! Nissepolkka on mahtava!Se saa hyvälle tuulelle.

Lisätty: 12.11.2011 - 21:12

Ja aivan oma lukunsa on KAIKKI Elviksen laulamat Joululaulut...Uskomaton äänensä vaan niin sopii niihin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 21:14

Monia on mutta vanhoista paras Varpunen Jouluaamuna
mutta toisaalta pidän paljon Hajamielisestä Joulupukista!! ( sopii totaalisesti uusperheille)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 12.11.2011 - 21:56

ei se ainakaan sika ole ;) tyttären kanssa harjoitellaan tip tap laulua, se on tällä hetkellä paras ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2011 - 22:10

Varpunen jouluaamuna minunkin mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2011 - 23:25

Minulla on kaksi: Sylvian Joululaulu sekä Varpunen Jouluaamuna. Jos noista pitää valita ykkönen, niin se on vaikeata.

Lisätty: 15.11.2011 - 21:33

On ihan ehdottomasti sittenkin tehtävä valinta, laitan tuon laulunopettajani esittämän kappaleen tähän:
www.youtube.com/watch?v=7lRKUXtV9nA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 14:17

Lumiukko-elokuvan tunnusmelodia, jota toki kuulee joskus muulloinkin eikä vaan jouluna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2011 - 15:13

Heimo Embuskan laulu, nimeä en muista, mutta kaksi sotilaasta venäläinen ja suomalainen seisoo
vartiossa siellä jossakin, mutta konetuliaseiden räiskintä ei riko jouluyötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2011 - 19:23

Varpunen jouluaamuna.